Невірна послідовність підписів документа при відправці додат...

tsiluiko (автор теми)

"Невірна послідовність підписів документа Підписи документа:

  • перший - печатка, 11111111111 електронна печатка ТОВ ""

  • другий - директор, 11111111111" відправляся на реєстрацію розрахунок коригування до ПН з мінусом.В той же день відправлялись запити, власні ПН - все правильно підписалось і зареєструвалось.

Віталій Міхов (адміністратор)

Мінусовий РК повинен бути підписаний чотирма підписами - http://www.sonata.biz.ua/help/obmin_edrpn.html

tsiluiko (автор теми)

РК одержаний через "Медок он лайн"

Віталій Міхов (адміністратор)

Немає різниці, як він був одержаний. На ньому повинні бути підписи продавця, потім зверху ви кладете свої підписи і відправляєте.

tsiluiko (автор теми)

В Медок он лайн документ зареєстровано, а сонаті ні

Віталій Міхов (адміністратор)

Новина з офіційного форуму Медка: "Внимание! С 15:20 12.05.2015г. не работает центральный шлюз ГФС. Проблему обещают решить в кратчайшие сроки.".
Де у такому разі реєструє документи їхній онлайн - це для мене загадка...

Виталий, Вы невниматльны. Обратите внимание на время написания предыдущего поста и время, после которого отвалился шлюз ГФС. Разрыв в почти три с половиной часа - достаточное время для решения этой загадки.

Валерий, Павел (партнер розробника)

Это же информация про дату/время начала проблем на шлюзе ДФС с сайта Медка, а не с сайта ДФС, соответственно насколько она достоверная ? ...

Но до 11:49 человек смог зарегистрировать. Да и шлюз периодически работал.

Віталій Міхов (адміністратор)

Мало для кого секрет, що Медок користується монопольним положенням на ринку звітності (вони є авторами та власниками програмного забезпечення, яке всі ми називаємо "шлюзом ДФС"). Тому проблеми для всіх інших програм ще не означають проблем для Медка, на жаль.

Возможно, Вы в этом разбираетесь лучше. Но если бы Вы зашли на форум Медка, то могли бы убедиться, что у клиентов Медка тоже были проблемы с регистрацией. А если проблема общая - значит шлюз, я так понимаю.

tsiluiko (автор теми)

Але ж факт залишається- на всі мої спроби зареєструвати РК (довелось зареєструватися в Медок он лайн, щоб одержати підписаний документ) - приходили квитанціїї з невірною послідовністю. Потім я ризикнула зареєструвати його в медок он лайн 12.05.15 в 11:36 і о чудо! в сонаті одержала витяг із зареєстрованим РК і статус у документа змінився на "зареєстрований" 12.05.15 в 14:09. Квитанції в Медок одержали 13.05.15 (Медок он лайн безплатний) От така епопея!

У меня та же проблема....пришла корректировка от продавца. А зарегистрировать не могу....не активен значок ПОДПИСАТЬ. Как быть? Может программисты уже решат эту проблему?

Віталій Міхов (адміністратор)

пришла корректировка от продавца. А зарегистрировать не могу....не активен значок ПОДПИСАТЬ.

ira501@list.ru

Яким саме способом вам надіслали цей РК? Коректний спосіб наразі - якщо вам його відправили через сервер обміну ДФС. Якщо ж ви його отримали поштою, то є ризик того, що ПЗ контрагента зробило некоректне відправлення - і розрахунок надійшов до вас буз підписів, що є порушенням механізму реєстрації такого РК.
Можете, до речі, подивитися у властивостях цього отриманого РК у Сонаті - чи вказано там, що він підписаний ЕЦП відправника?

Через сервер ДФС я его получила. Уже даже просила сделать повторную отправку. Но та же самая ошибка...не дает мне самой подписать этот РК.

Віталій Міхов (адміністратор)

Через сервер ДФС я его получила. Уже даже просила сделать повторную отправку.

ira501@list.ru

Через сервер ДФС неможливо повторно відправити один і той самий РК - сервер не пропустить. Я гадаю, що вам його відправили поштою і без підписів.
Подивіться у властивостях цього отриманого РК у Сонаті - чи вказано там, що він підписаний ЕЦП відправника?

да-да, она подписана ими. и печать и подпись директора...

Віталій Міхов (адміністратор)

У такому випадку нам треба підключитися до вашого комп'ютера, щоб разом із вами розібратися у цій ситуації, тому що "на відстані" це зробити неможливо.
Зателефонуйте до нашої тех.підтримки за одним з телефонів, будь ласка - http://sonata.biz.ua/help/support

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua