Проблема с получением квитанций

chypilka (автор теми)

Добрый день. сегодня появилась вот такая ошибка при получении почты "The signature of the certificate cannot be verified", на форуме я нашел что она связанна с настройками антивируса, настройки я сначала поправил (не помогло), потом вообще удалил антивирусник, но проблема все равно осталась. что делать?

Віталій Міхов (адміністратор)

Причини поки не виявлені.
Можете спробувати створити поштову скриньку на іншому сервісі, наприклад Ukr.net.

cenjava_sr

Доброго дня! Програма соната не приймає другу квитанцію? В податковій сказали, що звіт прийнятий ще вчора, а сьогодні прийшла лиш перша квитанція. Поштові скриньки працюють нормально, бо програма СОНАТА вчора робила синхронізацію в ідеальному стані, а сьогодні не хоче. Зробіть щось з програмою СОНАТА, щоб вона працювала без збоїв. Що робити? Дякую

Віталій Міхов (адміністратор)

Чому ви так упевнені, що проблема в Сонаті?

Поштові скриньки працюють нормально

Зайдіть на свою поштову скриньку через браузер, там висять у Вхідних листи з квитанціями, які не дійшли до Сонати? Якщо їх там немає, то звичайно Соната нічого не втягне. У такому разі це питання до шлюзу ДФС та його працездатності.

Добрый день, появилась ошибка сегодня при проверке входящих сообщений "Попытка установить соединение была безуспешной, т.к. от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соединение из-за неверного отклика уже подключенного компьютера."В чем может быть проблема?

Согласна с Вами производительность шлюза ниже 0, Я тоже жду 2 квитанцию по ЕСВ с пятницы. В налоговой сказали, что ее присылает ПФ через шлюз ДФС, в ПФ утром ответила инспектор, что у них действительно не работает система еще с пятницы посоветовали подождать "после обеда " я так понимаю это время еще не наступило. А если серьезно, то это просто ужас: всех "одурманили" электронными сервисами, а железо поставить нормальное не могут!!!

cenjava_sr

То навіщо ми платимо вам гроші, якщо ви не можете бути впевнені у наданні своїх послуг. Це ваші проблеми, що не працює шлюз ДФС. Тоді удосконалюйте щоб все працювало, бо інакше з Програми "Соната" буде нуль

Виталий Осийчук (партнер розробника)

Так можна всех обвинить: заплатили деньги и все, можно обвинить всех в проблемах, которые существуют в государстве. Вы звоните на гарячую линию ДФС, как это делают многие. И пусть знают: что творят, а то "цирк уехал, а клоуны остались". Вот и мучаемся.

Виталий Осийчук (партнер розробника)

Это я так на всякий случай, чтобы не обвиняли по-напрасному

Віталій Міхов (адміністратор)

Добрый день, появилась ошибка сегодня при проверке входящих сообщений "Попытка установить соединение была безуспешной,

Не дублюйте повідомлення - http://forum.sonata.biz.ua/forum/topic/1307?page=last#end

Це ваші проблеми, що не працює шлюз ДФС. Тоді удосконалюйте щоб все працювало, бо інакше з Програми "Соната" буде нуль

Шановний, ви, напевно, не зовсім розумієте, про що кажете. Поясню:
Шлюз ДФС - це група серверів Державної фіскальної служби, яки обслуговуються спеціальним штатом держслужбовців, підпорядкованих цій службі.
Соната - це комерційна програма, створена приватною командою програмістів, яка спрощує створення звітності та направлення її на цей шлюз.
Так яким дивом приватне підприємство може забезпечити чи принаймні якось вплинути на працездатність державного сервісу?
Тому, пробачте, але це не "наші проблеми", як ви виразилися. Ми разом із користувачами потерпаємо від збоїв та проблем роботи шлюзу і разом із користувачами нічого не можемо з цим зробити, крім скаржитися у ДФС на шлюз. На жаль, ці скарги, здається, не мають ніякого впливу.

Я розумію ваш емоційний стан та бажання на когось висказатися, але будьте об'єктивні, будь ласка.

То навіщо ми платимо вам гроші, якщо ви не можете бути впевнені у наданні своїх послуг.

ПС. Шлюз ДФС та його робота не входять до наших послуг.

karpaty2007

Підключення до шлюзу Фіскальної служби Помилка при роботі зі сервером обміну документів: The operation timed out - URL:http://109.237.89.107/ - SOAPAction:http://swined/Check Підключення до ........@ukr.net. 2-й день вибиває таке повідомлення при перевірці квитанції(

Віталій Міхов (адміністратор)

Можливо, сервер обміну трохи гальмує. У наступній версії Сонати після вихідних робота з сервером обміну буде більш надійною.

Уважаемые "сонатовцы" У меня тоже проблема со вчерашнего дня . Текст ошибки такой:Сделана попытка выполнить операцию на объекте, не являющемся сокетом. Подключила администратора, обновили антивирус, внесли программу в перечень исключений, дважды отправляла вам сообщение с кодом ошибки , реакции не получила, Причем тоже на отправку работает нормально это возникает при приеме квитанций. Помогите решить проблему. СПАСИБО!!!

Віталій Міхов (адміністратор)

Можливо, ця тема стане вам у пригоді - http://forum.sonata.biz.ua/forum/topic/690

maltsevaok

после обновления Сонаты до версии 0.12.2 перестали приходить квитанции об отправке. Отчеты отправляются, а при проверке почты выдается ошибка: "Обмежений доступ до інтернету. перевірте налаштування брендмауера, антівіруса або зверніться до свого провайдера". Проверили: Соната прописана в исключениях . выгружали и отключали антивирус и брендмауэр,- не помогает. Интернет работает нормально. т.е. ОТЧЕТЫ И ЗАПРОСЫ ОТПРАВИЛИСЬ, а ответы получить не можем. как быть?

Віталій Міхов (адміністратор)

Причина і спосіб уникнути цих повідомлень є у цій темі - http://forum.sonata.biz.ua/forum/topic/1349

nineli_24

Доброго дня! Допоможіть:помилка при отриманні повідомлень : Попытка установить соединение была безуспешной, т.к. от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соединение из-за неверного отклика уже подключенного компьютера.

Віталій Міхов (адміністратор)

Це означає, що Соната не має доступу до мережі Інтернет. Цьому може бути кілька причин:

  • на цей момент у вас взагалі немає Інтернету (інші програми при цьому також не працюють - браузер, скайп, пошта тощо);
  • ваш комп'ютер отримує інтернет через проксі-сервер (інший комп'ютер), у якому не налаштовано роботу з вашим поштовим сервісом. Для виправлення цієї помилки треба звернутись до системного адміністратора, що обслуговує проксі-сервер.
  • доступ до інтернету Сонаті блокує стороння програма - антивірус, брандмауер, файрвол. Треба внести Сонату до виключень цієї програми, більш детальна інструкція залежить від блокуючої програми та повинна міститись у її довідці.
sonatakomplekt1234

Добрий день. Попередження Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Відбулась помилка при отриманні пошти: a001NO Account closed or need to change password. Підкажіть будь ласка, в чому справа?

sonatakomplekt1234

Проблема решена. Все се квитанции приходят.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua