помилка при отриманні пошти

semenuhuna (автор теми)

Добрий день! Помилка при отриманні пошти а0002NO internal server error

Віталій Міхов (адміністратор)

Добрый день! У меня ошибка при получении почты. ERR(AUTH) Web login required:https://support.google com/mail/answer/78754.Что делать?

Віталій Міхов (адміністратор)
19.07.2016, 17:40 (Відредаговано: 19.07.2016, 17:42)

Тут і написано: https://support.google com/mail/answer/78754

flv72@ukr.net неприходят вообще никакие ответы, в статусе отчета стоит отправленный, даже нет уведомления Заходила на почту там тоже нет соответственных писем Что делать? Какие есть варианты? И какая почта работает и подойдет, может перенастроить? Спасибо.

Причем длится это уже дня 3-4

Віталій Міхов (адміністратор)

какая почта работает и подойдет, может перенастроить?

Укр.нет цілком підходить.

Что делать? Какие есть варианты?

Залишається тільки варіант дзвонити та скаржитися або вимагати, оскільки ніяких інших важелів впливу на ДФС немає: http://sfs.gov.ua/ru/pro-gfs/kontaktu/

Віталій Міхов 19.07.2016, 17:40 Тут і написано: https://support.google com/mail/answer/78754

А можно для тупых понятнее? У меня вся почта "гугл" и только у одного пользователя такая ошибка и Соната не загружает квитанции.

Віталій Міхов (адміністратор)

"Почтовый клиент не принимает имя пользователя и пароль"

Там досить докладно описано, що треба робити. Навряд чи я маю, що до того додати.

tania0000

Вопрос- второй день не могу получить ответы по запросам пишет " -ERR No such user or invalid password " почему ?

Віталій Міхов (адміністратор)

Помилка означає, що не знайдено такого користувача поштової скриньки, або введено не вірний пароль до неї.
Коротко кажучи, у налаштуваннях пошти в Сонаті невірно вказано поштову адресу та/або пароль до неї. Ще один варіант - ваша скринька була видалена адміністраторами поштового сервісу чи користувачем, але це малоймовірно.

chykovatanya

Доброго дня. В Сонаті прописана адреса ДФС - zvit@sta.gov.ua. Відправили податкову накладну, пішла все добре. Але відповідь прийшла на почту з іншої адреси ДФС - test@sta.gov.ua і в Сонату, відповідно, квитанції не підтягуються. Можна в Сонаті прописати дві почтові адреси ДФС? Може, хтось з таким вже стикався, підскажіть що це і що з цим робити? Дякую.

Віталій Міхов (адміністратор)

Але відповідь прийшла на почту з іншої адреси ДФС - test@sta.gov.ua

Це дуже дивна ситуація, оскільки є тільки одна офіційна електронна адреса для звітності ДФС - zvit@sta.gov.ua. Схоже, що ДФС проводила якісь технічні роботи на серверах ві забула вимкнути тестову скриньку.
Зараз квитанції надходять з офіційної zvit@sta.gov.ua, як і треба.
Ви можете завантажити файли квитанцій з листів, які висять у вашій поштовій скриньці, та імпортувати їх до Сонати вручну.

chykovatanya

Ми так і зробили, імпортували вручну. Вже все добре. Квитанції приходять з zvit@sta.gov.ua. Дякую за відповідь.

Помилка при отриманні пошти: a0001 NO Account closed or need to change password. Как исправить данную ошибку ???

Віталій Міхов (адміністратор)

Помилка "Account closed or need to change password" означає, що ваш поштовий акаунт заблоковано, або треба змінити його пароль. Це можна зробити, зайшовши до пошти через браузер.

lisenkolv

Помилка при отримані пошти: а0001 NO No such user or invalid password

lisenkolv

Поштова скринька активна

Віталій Міхов (адміністратор)

Помилка каже про те, що поштова адреса та/або пароль до неї не вірні.
Переконайтеся, що ви не зробили помилок в адресі та паролі. Спробуйте зайти з тими самим даними на пошту через браузер.

shavintoly

У мене помилка при отриманні пошти на сонату, вірніше пошту саму приймає, але ніяк не зупиняється пошук, раніше була вікно "Зупинити" після знаходження файлів змінювалось на "Закрити" тепер же не зупиняється та файли із пошти приймає, потрібно примусово закривати програму. Думав, що може "машина" не працює, щось із компом (стаціонарному), але на ноуті теж саме.....Яка може бути причина? Дякую. До речі, пошта налаштована правильно, приймає повідомлення та віддає, але не скасовує після завантаження на сонату.Тобто, при завантаження слідуючих повідомлень подвоюються квитанції та повідомлення у програмі. Раніше повідомлення скасовувалися самі, тепер же їх потрібно видаляти після завантаження щоб не двоїлися..... IMAP у налаштуванні......Це все сталося після оновлення програми. Дякую.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua