Обмен НН с Арт-Звит

sunweb (автор теми)

Здравствуйте. Не можем обменяться НН с контрагентом из Сонаты. Подскажите, что мы делаем не так? Что мы хотим: В Сонате мы подписать корректировку -> отправить контрагенту в Арт-Звит -> в Арт-Звите нужно подписать и отправить в налоговую. Что пробовали: 1) Автоматом из Сонаты отправили в Арт-Звит, но ничего не дошло. Оно может автоматом работать, оно ведь просто через сервер ДФС перекидывается или нет? 2) В Арт-Звит вручную подписанная в Сонате НН не затянулась. На стороне контрагента создали профиль в бесплатной Сонате завели там конрагента(нас). Попытались обменяться(Соната лицензия -> Соната бесплатная), но не получилось, это ограничение бесплатной версии?

Можете подсказать как можно обменяться между Сонатой и Арт-Звитом?

Вiталій (адміністратор)

Обмін через сервер ДФС був недоступний два дні через проблеми на цьому сервері. Зараз ніби вже працює.
Для обміну через сервер ДФС у Сонаті (у поштових налаштуваннях профілю) повинно бути вказано "обмін РК - через сервер ДФС". Після цього просто відправляєте РК контрагенту зі списку накладних.
Якщо програма контрагента-отримувача підтримує роботу із сервером обміну ДФС (та якщо цей сервер працює), то проблем при передачі не буде.

В Арт-Звит вручную подписанная в Сонате НН не затянулась.

У таких випадках у Сонаті треба робити "Експорт - Для контрагента", тому що інші варіанти формується інакше. Це буде такий спосіб, який використовується і при обміні через сервер ДФС. Якщо інша програма не зможе імпортувати такий файл РК, то питання вже буде до неї, чому так.

Попытались обменяться(Соната лицензия -> Соната бесплатная), но не получилось, это ограничение бесплатной версии?

Для всіх ліцензійних обмежень Сонати користувач інформується про це відповідним повідомленням про те, що "поточна ліцензія не дозволяє" щось там зробити. У вас у цій ситуації була саме така помилка чи якась інша? Чи взагалі помилок не було - що тоді відбувалося? Треба більше конкретики. На основі "не получилось" ми не можемо нічого визначити.

sunweb (автор теми)

"Експорт - Для контрагента" не сработало на стороне Арт-Звита, поэтому решили поробовать через Сонату. В бесплатной Сонате не было никаких ошибок, РК просто не подтянулась, но раз вы говорите, что были какие-то проблемы на сервере возможно поэтому.

Вiталій (адміністратор)

На даний момент сервер обміну працює. Спробуйте знову.

sunweb (автор теми)
17.08.2017, 11:36 (Відредаговано: 17.08.2017, 11:42)

Попробовали еще раз. Вариант Соната -> Соната. РК пришел. Подписали, проверили подписи(все 3 на месте), отправили в налоговую, в первой квитанции выдает ошибку о неправильной последовательности подписей и видит только 2 из 3.

Проверка подписей

Ошибка в Квитанции №1

Вiталій (адміністратор)
17.08.2017, 11:52 (Відредаговано: 17.08.2017, 11:52)

Таке може бути, якщо ви вже відправляли цей самий РК на реєстрацію раніше із некоректними підписами. У такому випадку ДФС може надіслати вам попередню помилкову квитанцію.
Щоб уникнути цього, треба продавцю створити копію цього РК, у його властивостях змінити номер у періоді на такий, що точно не використовувався (наприклад +1000), підписати та відправити контрагенту (покупцю). Покупець діє за старою схемою - просто підписує зверху, перевіряє наявність усіх підписів у властивостях та відправляє на реєстрацію.
ПС. Також така ситуація може виникнути через помилки на шлюзі ДФС.

sunweb (автор теми)

Попробовали опять таже ошибка в квитанции.

Вiталій (адміністратор)

Спробуйте ще звернутися до нашої техпідтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
Але, скоріше за все, доведеться дзвонити на гарячу лінію шлюзу ДФС.

sunweb (автор теми)

Еще раз сделали, автоматом отчет долго не подтягивался со стороны контрагента, импортировали, квитанции пол дня не приходили, но потом все пришло и принялось.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua