При импорте перезаписывает документ с тем же номером...

sunweb (автор теми)

При импорте перезаписывает документ с тем же номером даже если по нему уже были получены квитанции. Хорошо еще, что мы набили шишки на непринятых. Можете добавить диалог с выбором, для переименования/перезаписи номера документа, если такой уже существует?

Віталій Міхов (адміністратор)

Ні, не перезаписує.
Якщо справа стосується накладних, то при їх імпорті через вікно "Імпорт файлів" Соната каже, що така накладна вже є і не імпортує.
Якщо імпортується звіт, то результат залежить від налаштування "Меню - Налаштування - Документи - Автоматично змінювати номер у періоді...": або при імпорті відбудеться помилка, або документ імпортується під іншим номером (тоді квитанції нікуди не дінуться, і залишаться під попереднім документом).
ПС. Все це справедливо для Сонати актуальної версії (принаймні 0.22 та вище).

sunweb (автор теми)

Вы уверены? На 0.22.4 или 0.22.4.1 воспроизводилось несколько раз. Никаких предупреждений и переименований(в настройках галочка о переименовании стоит).

Віталій Міхов (адміністратор)

Вы уверены?

sunweb@hotmail.ru

Так, бо я буквально учора перевірив цю ситуацію.
Зателефонуйте до нашої техпідтримки у понеділок і вони з'ясують, що саме не так у вас відбувається - https://sonata.biz.ua/help/support

Тільки що така сама ситуація - прийшла квитанція №1 (не прийнято) і одночасно підтягнуло РК автоматично з серверу - випадково імпортувала поверх неправильний РК - ніяких повідомлень - щезли всі квитанції - в кошику порожньо- РК без квитанцій ніби тільки 1й раз затягнула,в журналі пише що успішло видалено і саму накладну і квитанції - немає жодного сліду. Можна якось відновити РК або перезатягнути з серверу?

Віталій Міхов (адміністратор)
07.11.2017, 17:00 (Відредаговано: 07.11.2017, 17:00)

Не зовсім зрозуміло, що у вас відбулося.

прийшла квитанція №1 (не прийнято) і одночасно підтягнуло РК автоматично з серверу - випадково імпортувала поверх неправильний РК - ніяких повідомлень

egenispp@gmail.com

Тобто, ви надіслали якийсь РК на реєстрацію (на нього прийшла квитанція №1), отримали окремо ще якийсь РК з серверу (якого саме - серверу обміну чи ЄДРПН?), а потім вручну через імпорт файлів імпортували ще й третій РК? І вони усі виявилися з однаковим іменем файлу та затерлися?

так, вчора спочатку завантажила від постачальника - зараз зрозуміла - непідписаний він мені кинув РК, відправила, коли отримувала квитанції - прийшло повідомлення, що отримано технологічну квитанцію і "податкову накладну" (мабуть її, бо інших не було), я не подумала її вивантажити чи зробити інші дії , сьогодні прийшла квит №1 "не прийнято" (порушено порядок накладання підписів), але я щось не подумала нічого не чіпати, спробувати вивантажити щось - перезавантажила отриманий від постачальника непідписаний РК. Сказав "Імпорт", що все "Успішно" - все щезло, лишився тільки свіжозавантажений РК (відповідно його апріорі не прийме - знов буде та ж помилка)

а всі квитанції - і технологічна і №1 що не прийнято і повідомлення - все щезло - нічого не бачу

Мабуть просто перезаписало РК, а все до до неї прикладалося - повидаляло

Десь в сонаті зберігаються завантажені з серверу ДФС податкові накладні - щоб серед них пошукати, перезавантажити і зареєструвати?

Віталій Міхов (адміністратор)

Якщо "перезаписався" той РК, на який прийшла квитанція №1 з помилкою, то навіщо вам його відновлювати - він же все-одно некоректно сформований (без підпису продавця) та не прийнятий?

спробувати вивантажити щось - перезавантажила отриманий від постачальника непідписаний РК. Сказав "Імпорт", що все "Успішно" - все щезло, лишився тільки свіжозавантажений РК (відповідно його апріорі не прийме - знов буде та ж помилка)

egenispp@gmail.com

Так, якщо ви імпортували знову той самий файл, то він може затерти неприйнятий РК. Але по суті тут немає ніякої різниці. І той РК, що був неприйнятий, і той що ви імпортували потім ненароком - вони обидва некоректні (бо без підпису продавця) і обидва вам не потрібні.
Вам треба видалити усі ці некоректні РК з програми й усі їх файли з папок, де вони у вас є (щоб потім знову не переплутати), та повідомити продавця, щоб він надіслав вам цей РК у потрібному вигляді (підписаний). Тоді вже підписуйте його зверху своїм підписом та відправляйте на реєстрацію.

Десь в сонаті зберігаються завантажені з серверу ДФС податкові накладні - щоб серед них пошукати, перезавантажити і зареєструвати?

egenispp@gmail.com

У базі даних профілю, їх не можна дістати іншим способом, як через програму. Окрім того документи з однаковою назвою файлу перезатираються (так само, як і файли у папці).

дякую. Я так і зрозуміла, що перезаписуються - попросила вислати підписаний РК від постачальника. Спробую зареєструвати.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua