Помилка

Світлана#2239 (автор теми)

Після оновлення програми, 01,11,2017 після натиснення "перевірити пошту", мені виходить ось таке повідомлення " При отриманні пошти: ERR Login failed". Що це таке і як з ним вправитись?

Вiталій (адміністратор)

Можливо, невірно вказано параметри пошти або немає доступу до поштового серверу.
Якщо у вашій Сонаті при цьому налаштована пошта майл.ру, то це може бути через блокування цього ресурсу в Україні. Раджу вам змінити пошту у програмі.

pochip2017

Доброго дня! При спробі відкрити програму Соната видається помилка Runtime error 217 at 00647C3DD В чому проблема? Що це за помилка?

Вiталій (адміністратор)

Спробуйте завантажити з нашого сайту останню версію та перевстановити програму - https://sonata.biz.ua/download
ПС. Переконайтеся, що ваша операційна система відповідає вимогам (на сторінці завантаження).

pochip2017

Доброго дня! Дякую. Перевстановила програму. Соната працює!

Андрей#2693
12.01.2018, 20:17 (Відредаговано: 12.01.2018, 20:56)

После импорта зарегистрированной(на другом ПК) ПН вместе с квитанциями. Начали повторно приходить квитанции (зашифрованные) к этой ПН при каждом запросе "проверить почту".

Вiталій (адміністратор)

Зателефонуйте з цього приводу до нашої тех.підтрмки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та визначать причину проблеми.

melnukandrey

Чому мені в Профілі підприємства при будь-яких змінах вибиває помилку:

"Некоректний формат ІПН. Можливі значення: число від 10 до 12цифр код та № паспорта"

В мене просто 8 значний ІПН, 10 просто бути не може. І що за номер паспорта тепер потрібно вводити?

Вiталій (адміністратор)

https://uk.wikipedia.org/wiki/

для юридичної особи — 12-розрядний числовий код...
для фізичних осіб — 10-значний...

У вас не може бути 8-значний ІПН.

melnukandrey

Фірма знаходиться на загальній системі опадаткування без сплати пдв. Тому немає іпн

Восстанавливаю из бекапа профиль -юрлицо без НДС единый налог. Пишет: "Некоректний формат ІПН. Можливі значення: число від 10 до 12цифр код та № паспорта" У меня нет ІПН.

Вiталій (адміністратор)

Відкрийте відновлений профіль на сторінці "Реєстраційна інформація" та подивіться, що там вказано у полі "ІПН". Якщо ви не використовуєте цей код у звітності, то залишіть це поле порожнім.
ПС. Код ІПН є у всіх, окрім осіб, які відмовилися від нього з релігійних міркувань - https://igov.org.ua/subcategory/1/1/situation/13

1.Как я могу посмотреть, если профиль из бекапа не могу восстановить? 2.Спасибо за ссылку, да, ІПН есть у всех, но это касается ФИЗЛИЦ. Читайте внимательно и не сбивайте с толку людей. 3.Я вынужден был создать профиль с нуля. Затем восстановил резервную копию, и уже тогда смог "Відкрийте відновлений профіль на сторінці "Реєстраційна інформація" та подивіться, що там вказано у полі "ІПН"". Там стоит 0, и поверьте не я его ставил. 4.Итого: с такой поддержкой далеко не уедешь. И такое сообщение было не только у меня, это ошибка программы, не мешало бы ее исправить.

Вiталій (адміністратор)

1.Как я могу посмотреть, если профиль из бекапа не могу восстановить?

insta55@ukr.net

Повідомлення про ІПН може з'явитися вже тільки після відновлення бекапу. Сам процес (Меню - Резервна копія - Відновити) полягає у копіюванні файлу БД з архіву до папки з даними програми, тому ніякі перевірки коректності даних (у тому числі ІПН) при цьому взагалі не проводяться.
Якщо після цього ви відкриєте вже імпортований профіль та натиснете ОК - тільки тоді побачите помилку про ІПН:
вставте опис до зображення
Отже, або ви маєте на увазі не "Меню - Резервна копія - Відновити", або ми з вами ще якось не порозумілися щодо початкових умов ситуації.

3.Я вынужден был создать профиль с нуля. Затем восстановил резервную копию, и уже тогда смог "Відкрийте відновлений профіль на сторінці "Реєстраційна інформація"

insta55@ukr.net

Відновлення з резервної копії через Меню не потребує наявності цього профілю у Сонаті (і взагалі може відбуватися у "порожній" програмі без профілів).

що там вказано у полі "ІПН"". Там стоит 0, и поверьте не я его ставил. Итого: с такой поддержкой далеко не уедешь. И такое сообщение было не только у меня, это ошибка программы, не мешало бы ее исправить.

insta55@ukr.net

Дані (0) можуть з'явитися у полі ІПН наступним чином: а) внесені вручну у Сонаті; б) з іншої бази даних при імпорті профілю з іншої програми (Медок, АртЗвіт, ОПЗ тощо); в) при ручному редагуванні бази даних профілю сторонніми програмами. Сам по собі нуль там не прописується.
Так, у нас і раніше бували зауваження на некоректні дані в полі ІПН (і не тільки в ньому) - після імпорту з інших програм або після внесення некоректних даних з Сонати. Помилки програми я в цьому не бачу - Соната цілком правильно зазначає, що такі дані не відповідають формату.

sryzhik74

Доброго вечора! Після закриття программи видає вікно з текстом "runtime error 216 at 0040B9A8" Що це може означати?

Вiталій (адміністратор)
hpd56
20.08.2018, 09:52 (Відредаговано: 20.08.2018, 09:52)

При створені запиту до реєстру зареєстрованих податкових накладних при використанні функції -У проміжку часу - (при його встановлені )і спробі відіслати запит ,вискакує повідомлення -попередження" Вкажіть початок періоду". Що можна зробити щоб усунути неполадки ?. Вже пробував перезагрузити останню версію сонати .результату не дало. Це збій виник при встановлені Сонати на новий компютер і перенесення даних з резервної копії старого компютера.

Вiталій (адміністратор)

Вже пробував перезагрузити останню версію сонати .результату не дало.

hpd56@mail.ru

Треба не тільки завантажити, але і встановити останню версію. При встановленні не повинно виникати помилок.
Щоб переконатися, чи остання у вас версія програми, відкрийте "Меню - Допомога - Про програму", там повинно бути вказано "Версія: 0.23.12.3" (на даний момент).
Якщо все так, але помилка залишається, то зателефонуйте до нашої підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support

luda.vlad.27

Доброго дня! Завела нове господарство,а не можу отримати повідомлення пише помилку:Підключення до 42250653@ukr.net Помилка при отриманні пошти: a0001 NO Failed to log-in, please, check your account name and password. Also make sure that IMAP access is enabled in your mailbox Settings. Visit http://wiki.ukr.net/POP3 for details. Підключення до шлюзу ДФС документів: 0 Підключення до шлюзу МЕРТ документів: 0 Підключення до шлюзу Держстату документів: 0 Підключення до сервера обміну ДФС документів: 0 Підскажіть що я зробила не так?

Вiталій (адміністратор)

Переконайтеся, що у поштовому акаунті в Сонаті вказано правильні логін та пароль до пошти.
Також, перевірте, чи увімкнено пересилання листів за протоколом IMAP - http://wiki.ukr.net/POP3

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua