Не розшифровується квитанція2

starovierova (автор теми)

Здравствуйте, у меня не расшифровывается квитанция номер 2. Бьет ошибку: Деякі квитанції не вдалося розшифрувати 26542471211761F0209506100000000311220172654.kvt: Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних. Все попытки решить вопрос с тех поддержками сонаты и ДФС пока не дали результат. Мой профиль передали Вам в работу, но ваших контактных данный не оставили. Мой код едрпоу 2471211761 Староверова Л.В. Пожалуйста свяжитесь со мной по тел 0937914571 или на мою почту starovierova@gmail.com по результатам решения вопроса. Надеюсь у Вас получиться решить этот вопрос.

Вiталій (адміністратор)

У вашому випадку квитанція №2 зашифрована на ключ АЦСК "Україна". Можливо, це якісь старі ключі. Спробуйте встановити їх у профіль Сонати та для зашифрованої квитанції оберіть у контекстному меню пункт "Зняти підпис" або "Розшифрувати".
Схоже, що це помилка шлюзу ДФС, оскільки квитанція №1 на той самий звіт була зашифрована на коректні ключі, які зараз у вас встановлені у Сонаті.
ПС. Повідомлення про цю відповідь надійде вам на пошту автоматично.

starovierova (автор теми)

Мы уже так делали, это не помогло

starovierova (автор теми)

Можно с вами по телефону связаться и нормально все обсудить? Мы меняли ключи и сертификаты и кучу всего делали до того как мой профиль вам передали в работу! Ваши данные мне не дали! Сказали напишите на форум! Я и написала!

Вiталій (адміністратор)

Телефони техпідтримки є тут - https://sonata.biz.ua/help/support
Розробники напряму з користувачами не контактують.
У цій ситуації очевидна помилка шлюзу ДФС, тому що він зашифрував квитанцію не на той сертифікат. Вирішити цю проблему з нашого чи вашого боку неможливо, а ДФС не відповідає. Нам залишається тільки чекати, поки вони там у себе розберуться зі своїми помилками та налагодять роботу. Але із тими квитанціями, які наразі прийшли некоректно зашифрованими, вже нічого не можна буде зробити.

Зашифрованому документу можна дати раду, тільки якщо мати ключ/сертифікат, на який його зашифровано. У іншому разі (у тому числі у випадку некоректного зашифрування) цей документ (квитанцію) можна вважати втраченим. Оскільки відкрити його вже технічно неможливо.

starovierova (автор теми)

С ДФС этот вопрос с моей стороны решался неоднократно! Они отвечают, что у них все работает коорректно! Что квитанции отправлены и правильно зашифрованы! Что мне сделать? Я им звонила сто раз! Они отправляют повторно квитанции, которые программа соната не может открыть! Почему вы не можете с ними контактировать? Я не разработчик, что я могу ответить им когда они говорят, что проблемы в вашей сонате! Почему все игнорируют мою проблему? Никто не хочет ее решать! У меня платная версия и вы абсолютно не хотите никак помочь! Вы же работаете с Дфс, ну сотрудничайте с ним если есть проблемы! Мой профиль передали вам в работу и вы просто развели руками! Помогите мне! Неужели это весь ваш сервис?

starovierova (автор теми)

Я не могу с ними общаться как разработчик и оперировать техническими терминами! Я ничего в этом не понимаю! Я не должна вообще это делать! Я заплатила деньги за програму! Решите этот вопрос на своем уровне! Между собой! Что я могу ответить им не понимая ничего в работе этих систем!?

Вiталій (адміністратор)
10.01.2018, 12:22 (Відредаговано: 10.01.2018, 12:23)

С ДФС этот вопрос с моей стороны решался неоднократно! Они отвечают, что у них все работает коорректно! Что квитанции отправлены и правильно зашифрованы!

starovierova@gmail.com

На жаль, вони вам брехали, або (скоріше за все) не були обізнані із ситуацією. Окрім того, якщо ви спілкувалися з місцевою ДПІ, то вони і не можуть такого знати - інформація про отримувача зашифрованих даних відома тільки технічній підтримці шлюзу ДФС (у Києві).

Они отправляют повторно квитанции, которые программа соната не может открыть!

starovierova@gmail.com

Ці квитанції з поточними ключами вам не зможе відкрити будь-яка програма.

Почему вы не можете с ними контактировать? ...Вы же работаете с Дфс, ну сотрудничайте с ним если есть проблемы!

starovierova@gmail.com

Тому що у ДФС не передбачено можливості контактів із розробниками програмного забезпечення із технічних питань. В них є тільки загальна "гаряча лінія" техпідтримки шлюзу (на яку зараз майже не реально додзвонитися) і яка приймає звернення тільки від респондентів (оскільки вимагає ваші реєстраційні дані). Я би з радістю передав інформацію про цю помилку (та десятки інших), коли було би куди.

Я не должна вообще это делать! Я заплатила деньги за програму! Решите этот вопрос на своем уровне! Между собой!

starovierova@gmail.com

І отримали заявлений сервіс. Жодна програма для подання звітності не може гарантувати працездатність та безпомилковість роботи шлюзу ДФС (і не гарантує). Жодна програма не може вирішити це питання із ДФС, якщо на іншому боці немає з ким вирішувати.

starovierova (автор теми)

Какие вы предлагаете пути решения вопроса! Я общалась только с горячей линией, в дпи я не хожу - там в этом никто не понимает!

Вiталій (адміністратор)

На даний момент надсилання квитанцій по усій звітності від ДФС, схоже, припинилося. Ми сподіваємось, що у цей час вони виправляють помилки, у тому числі і ту, про яку йде мова.
Я пропоную дочекатися, поки квитанції на іншу звітність почнуть надходити у звичайному режимі, зателефонувати на шлюз та попросити відправити проблемні квитанції ще раз. Якщо у них система шифрування нормально зроблена, і якщо вони на той момент виправлять цю помилку, то повторно квитанція надійде у коректному вигляді.
Більше, на жаль, нічого із цим зробити не можна.

Добрый день. Поменяли ключи ДФС на новые, и после этого квитанции № 2 на НН и на отчеты не открываются: "Квітанція не містить даних. Можливо, вона зашифрована"

starovierova (автор теми)

Нам так и не смогли помочь сотрудники сонаты. Пришлось все самим делать. Между ДФС и сонатой сотрудничества нет никакого. Не траться время на форму.

Вiталій (адміністратор)

Добрый день. Поменяли ключи ДФС на новые, и после этого квитанции № 2 на НН и на отчеты не открываются: "Квітанція не містить даних. Можливо, вона зашифрована"

fop.riv@ukr.net

Певно, це квитанції на документи, які ви відправляли підписані старими ключами.
Треба тимчасово встановити старі ключі назад до профілю, розшифрувати усе зашифроване (у контекстному меню "Розшифрувати" або "Зняти підпис"), а потім повернути нові ключі до профілю.
Якщо термін дії старих ключів вже закінчився, то треба буде попередньо переставити дату на комп'ютері на той період, коли старі ключі ще діяли. Коли все зробите, дату теж треба повернути назад.

Между ДФС и сонатой сотрудничества нет никакого.

starovierova@gmail.com

Так, на жаль. Як і між ДФС та розробниками інших програм.
Я вам більше скажу - у ДФС немає відділу (чи хоча б однієї людини), до обов'язків якого входило би спілкування із технічними спеціалістами.
У них є тільки гаряча лінія - як для вас, так і для нас. А ви самі знаєте, як вона працює, і які професійні консультації там надають.

Документы на которые не открываються кв.№2 были созданы-подписаны-отправлены новыми ключами и после регистрации заявления на новые ключи. Причем, повидомлення, кв.№1 и витяги разшифровываются и открываются. Не открывается только кв.2. (хотя кв.2 на заяву про приеднання открылась)

Вiталій (адміністратор)

Документы на которые не открываються кв.№2 были созданы-подписаны-отправлены новыми ключами и после регистрации заявления на новые ключи.

fop.riv@ukr.net

Тоді, я гадаю, у вас така сама ситуація, яка була описана на початку теми.
Спробуйте все-таки поставити старі ключі та пересвідчитися.

Причем, повидомлення, кв.№1 и витяги разшифровываются и открываются. Не открывается только кв.2. (хотя кв.2 на заяву про приеднання открылась)

fop.riv@ukr.net

Тому що шифрується тільки квитанція №2 (а також витяги та різноманітні відповіді). Перші квитанції та повідомлення ДФС надсилає у відкритому вигляді.

Нам так и не смогли помочь сотрудники сонаты. Пришлось все самим делать. Между ДФС и сонатой сотрудничества нет никакого. Не траться время на форму.

starovierova@gmail.com

А можно поподробнее, что конкретно Вы делали.

fop.riv
27.04.2018, 09:59 (Відредаговано: 27.04.2018, 10:00)

Тоді, я гадаю, у вас така сама ситуація, яка була описана на початку теми.
Спробуйте все-таки поставити старі ключі та пересвідчитися.

Віталій Міхов

Дело в том, что старые ключи у нас действительны были до 29/04/18, но поскольку директор уехал, то новые он сделал 19/04/18. Возможно, поэтому в период 19-29 апреля происходит нестыковка в ПО ДФС. Подожду до мая, если ничего не изменится, то буду бить в колокола.

Вiталій (адміністратор)

За правилами, ДФС не повинна була примати вашу Заяву з новими ключами, поки не закінчиться строк дії старих. Можливо, в них тепер цей момент помилково не працює.

Зарегистрировала 02/05/18 две НН - квитанции№2 розшифровались и открылись нормально.

Вiталій (адміністратор)

Отже, як бачите, справа була не в Сонаті.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua