Поштова скринька gmail

ekspeditor.ua (автор теми)

Доброго дня. У мене виникло таке запитання:

Вовремя проверки почты выдает ошибку Відбулися помилки під час отримання повідомлень.

Помилка при отриманні пошти: -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754

Подскажите в чем причина?

Вiталій (адміністратор)

Певно, вам треба перейти за посиланням, яке ви процитували: https://support.google.com/mail/answer/78754

Виталий, подскажите, пожалуйста, почему для почты gmail.com я не могу выбрать протокол POP3? Хотя в почтовом ящике настроила прием РОР 3. В итоге, можно было выбрать только IМАР, я выбрала, вроде бы пришло тестовое сообщение на почту, но когда отправила "заяву про приєднання до договору" и попыталась получить квитанции все зависло, показывает, что загружено 2 квитанции, крутится так уже минут 10. Когда жму на "зупинити" ничего не происходит, так и крутится прием сообщений.

Вiталій (адміністратор)

Виталий, подскажите, пожалуйста, почему для почты gmail.com я не могу выбрать протокол POP3? Хотя в почтовом ящике настроила прием РОР 3.

ay4work@gmail.com

При роботі однієї скриньки gmail через POP3 для кількох підприємств виникає неприємна ситуація, коли можна отримати квитанції тільки для якогось одного із цих підприємств. Це пов'язане із особливостями роботи gmail за цим протоколом. Тому, у Сонаті його не можна вказати для даної пошти.

попыталась получить квитанции все зависло, показывает, что загружено 2 квитанции, крутится так уже минут 10. Когда жму на "зупинити" ничего не происходит, так и крутится прием сообщений.

ay4work@gmail.com

Зателефонуйте до нашої технічної підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та визначать причину проблеми.

ПС. Тип протоколу не призводить до подібних помилок. Соната чудово працює як з POP3 так і з IМАР.

Я так понимаю, так долго грузится, потому что началась обработка всех писем, которые есть во входящих. Подскажите, как настроить, чтобы отменить проверку всех ранее пришедших сообщений? Я в этом, к сожалению, совсем не разбираюсь...

Вiталій (адміністратор)

У Сонаті немає такої можливості.
Ви можете зайти на пошту через браузер та перемістити/видалити усі непотрібні вам листи самостійно, а потім запускати перевірку пошти у Сонаті.

Ярослава Уніченко

Добрый день, У меня перестала работать почта, я не могу ни отчеты получить, ни отправить выбивает ошибки при POP3 и IMAP. Что делать?

Вiталій (адміністратор)

Які саме помилки? Наведіть їх точний текст або додайте скріншот.

Раиса#1458

Відбулися помилки під час отримання повідомлень.

Помилка при отриманні пошти: a0001 NO [AUTHENTICATIONFAILED] Invalid credentials (Failure) Доброго дня. У мене виникло таке запитання: Как это исправить и получить 2 квитанцию?

Вiталій (адміністратор)

Спробуйте видалити поштовий акаунт у Сонаті та внести його заново (можливо, там якісь некоректні параметри).
Також спробуйте спочатку зайти до пошти через браузер, а потім перевірити квитанції у Сонаті.

yaris8929
22.01.2019, 15:46 (Відредаговано: 22.01.2019, 15:52)

Помилка при отриманні пошти: a0001 NO Failed to log-in, please, check your account name and password. Also make sure that IMAP access is enabled in your mailbox Settings. Visit http://wiki.ukr.net/POP3 for details. Підключення до шлюзу ДФС документів: 0 Что надо сделать? Ошибку выдает,но квитанции пришли и открылись....

Вiталій (адміністратор)

Варто видалити поштовий акаунт і внести його заново.

ПС. Ця тема - щодо пошти gmail, у вас укр.нет. Краще писати повідомлення до відповідних тем або створювати нові.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua