Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва (Документ не прийнято)

ts (автор теми)

Помилка розшифрування блоку даних Код: 6 Не збігається пара сертифікат - секретний ключ (зашифровано не на відповідного одержувача?) Ключі не змінювала, в той же день відправляла звіт 1-Постуги, все пройшло без помилок. В чому може бути проблема?

Вiталій (адміністратор)

"Послуги" відправляються напряму до Держстату, а фінансова звітність - через "Єдине вікно" ДФС.
Така помилка зазвичай виникає під час технічних проблем на серверах ДФС.
Спробуйте відправити копію звіту пізніше (наприклад, завтра).

ts (автор теми)

Доброго дня! Звіт формувала і відправляла як завжди на Єдине вікно. Дзвонила в ДФС, вони відповідають, що звіт їм не надходив, так як, вони не бачать його на сервері і проблема може бути саме в програмі через яку відправляли звіт

Вiталій (адміністратор)

Дзвонила в ДФС, вони відповідають, що звіт їм не надходив, так як, вони не бачать його на сервері

ts@prostobank.com

:)
Ви ж процитували помилку з квитанції, яку отримали від ДФС, чи не так? А вони кажуть, що не отримали... Але квитанцію вам відправили.
Насправді, цю помилку надсилає центральний шлюз ДФС автоматично, і звісно потім звіт вже не доходить до районного рівня місцевої ДПІ, куди ви дзвонили. Отже, податківці в районі справді його не бачать, але це не означає, що програма його не надсилала.

Моя пропозиція залишається в силі, адже ви нею, схоже, не скористалися:

Спробуйте відправити копію звіту пізніше (наприклад, завтра).

Віталій Міхов

korpovtvk

Добрий день! Відправила вчора фінансовий звіт і ще немає жодної квитанції. Це також щось з сервером ДФС?

Вiталій (адміністратор)
  • Який саме звіт відправляли? З літерою "S" до Єдиного вікна чи з літерою "J" бюджетний?
  • Відправляли за допомогою пошти чи прямого з'єднання?
  • Якщо поштою, то перегляньте цю скриньку за допомогою браузера - чи немає там листів від ДФС.
korpovtvk
19.10.2018, 09:35 (Відредаговано: 19.10.2018, 09:36)

відправляла з літерою "S". Відправляли за допомогою прямого з'єднання. Сьогодні телефонувала на гарячу лінію ДФС, сказали, що до них звіт не прийшов, вони його не бачать.

Вiталій (адміністратор)

Пряме з'єднання повинно працювати добре.
Спробуйте "відправити повторно" цей звіт сьогодні. Якщо за кілька годин теж не буде бодай повідомлення на нього, то зателефонуйте до нашої служби підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support, до вас підключаться та спробують визначити причину проблеми.

berryland
15.01.2019, 17:13 (Відредаговано: 15.01.2019, 17:38)

Добрый день. Отправлен баланс 1-м (фин.звит СМП). Пришли квитанции о приеме №1 и 2. Обе квитанции от - ДФС. В прошлом году приходила №1 от ДФС, а №2 от - Статистики. В моем случае что-то не так прошло/недошло или что-то поменялось в 2018г. Мой клиент требует баланс с квитанцией о приеме №2 от Статистики

Вiталій (адміністратор)

Переконайтеся, що було відправлено баланс із чаркодом, що починається на літеру S - тільки він подається автоматично в обидві установи. Адже є ще два види спеціалізованих балансів у ДФС.
Якщо це дійсно S-баланс, тоді ДФС через якісь свої технічні негаразди (може ці - https://sonata.biz.ua/topic/2367) могла не надіслати звіт далі до Держстату. Тому вам краще буде зателефонувати до Держстату та запитати, чи бачать вони ваш звіт.

Вiталій (адміністратор)

Мой клиент требует баланс с квитанцией о приеме №2 от Статистики

berryland@ukr.net

Чому він це вимагає від вас чи нас? Транспортуванням фінансової звітності та квитанцій на неї займається ДФС. До них і вимоги треба направляти.

berryland

Уважаемый Виталий, от вас ни я ни мой клиент ничего не можем требовать. Я пытаюсь выяснить что изменилось с прошлого года с отправителями квитанции №2. Просто по условиям моего с ними договора на обслуживание - мне необходимо предоставить им мой последний баланс с отметкой Статистики. Мой вопрос в том, что сейчас при нормальной работе всех приемопередающий систем в системе отправки Баланса, какая квитанция является подтверждением - приемки Статистикой. С моим клиентом я сам буду разбираться, главно чтобы он не вешал мне лапшу на уши, о том какая квитанция правильная, а какая - неправильная.

Вiталій (адміністратор)
15.01.2019, 20:08 (Відредаговано: 15.01.2019, 20:09)

Наразі ця система залишається незмінною - якщо у ДФС все правильно працює, то перша квитанція надходить з ДФС, а друга з Держстату.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua