Часті питання

Віталій Міхов (адміністратор)
18.02.2019, 17:36 (Відредаговано: 10.02.2020, 15:36)
  • Проблема: Соната видає помилку "The unknown error was occured: 80090326" при спробі відправити звіт чи накладну, зробити запит тощо.

  • Рішення: https://sonata.biz.ua/topic/2383


  • Проблема: На бланку звіту чи в методиці сказано, що значення вказується з (1, 2 ,3 тощо) знаками після коми, а Соната сама ставить 6 знаків у цьому полі і не дає змінити.

  • Причина:
    Така ситуація зазвичай трапляється зі звітами Держстату та для полів, які додаються кнопкою "Додати рядок" або "Додати дані". Пов'язана вона з технічною недосконалістю форматів звітності, розроблених Держстатом.
    Електронний формат будь-якого звіту (XSD-схема) містить у собі обмеження по кількості знаків для числових полів звіту. Із незрозумілих для нас причин, майже для всіх числових полів, які можна додавати при заповненні звіту, Держстат ставить обов'язкову умову - суворо 6 знаків після коми. Незалежно від вимог на бланку чи у методиці. Відправивши звіт з іншою розрядністю числа ви отримаєте помилку у квитанції.

  • Рішення: У таких ситуаціях треба вказувати число з розрядністю, як вимагає бланк або методика, а Соната додасть необхідні нулі. При цьому, якщо у вас є число з більшою кількістю знаків після коми, ніж потрібно - доведеться округлити його самостійно і записати до звіту вже округленим.
    Наприклад:
    Треба вказати "0,569", бланк хоче 2 знаки після коми - записуєте до звіту "0,57", Соната додає необхідні нулі, кінцевий результат - "0,570000".
    Треба вказати "0,563", бланк хоче 2 знаки після коми - записуєте до звіту "0,56", Соната додає необхідні нулі, кінцевий результат - "0,560000".
    Саме тут зазвичай роблять помилку:
    Треба вказати "0,567", бланк хоче 2 знаки після коми - записуєте до звіту "0,567", Соната додає необхідні нулі, кінцевий результат - "0,567000".
    А Держстат надсилає помилку, що повинно бути 2 знаки після коми. Це НЕ значить, що треба "0,57". Це значить, що повинно бути "0,570000".


  • Проблема: При розрахунку та перевірці уточнюючої декларації з Єдиного податку (F01033, F01034) Соната рахує 2% або 4% замість 3% або 5%

  • Рішення: Треба вказати рік уточнення (поле "року" у рядку 03 шапки звіту).


  • Проблема: Помилка "Розірвано пакет" у квитанції на різні звіти ДФС

  • Причина: Фізично складові пакету звітності (основний документ та додатки) відправляються до ДФС окремими файлами з посиланнями одне на одного. За нормативами, якщо до 24:00 кожного дня система обробки звітності не отримає усі складові пакету, то вона вважатиме такий звіт не повним і не прийме його. Зазвичай така ситуація спостерігається тоді, коли шлюз ДФС перевантажений і працює повільно.

  • Рішення: Створити копію неприйнятих документів (усього пакету), зберегти їх (переконатися, що копії теж складають пакет), підписати та відправити. За можливості, треба уникати подання пакетних звітів (з додатками) пізно ввечері, адже тоді більше шансів, що ДФС не встигне їх усіх прийняти до опівночі. Якщо строки дозволяють, то краще відправляти пакет на реєстрацію зранку.


  • Запитання: Давно не оновлювалася Соната, за цей час вийшло вже кілька оновлень. Треба встановлювати усі версії по черзі, щоб оновитися до останньої?

  • Відповідь: Ні. Усі оновлення Сонати мають кумулятивний характер, тобто включають у себе усі попередні зміни. Тобто, вам треба завантажити та встановити тільки поточну версію програми - https://sonata.biz.ua/download


  • Проблема: Помилки "Not enough memory", "Not enough system resources", "Не хаватает памяти", "Не вистачає системних ресурсів" і т.д. під час будь-якої дії у Сонаті (особливо, прийняття витягів та квитанції до ПН, відкриття великих звітів тощо)

  • Причина: Недостатня кількість вільної пам'яті для виконання поточної операції у Сонаті.

  • Рішення: Закрийте усі програми, потім запустіть Сонату заново. Серед розповсюджених програм велику кількість ресурсів наразі забирають інтернет-браузери (Google Chome, FireFox).
    Спробуйте збільшити обсяг віртуальної пам'яті у системі. Після цього комп'ютер обов'язково треба перезавантажити.
    Якщо комп'ютер фізично має менше 2 ГБайт оперативної пам'яті, то варто подумати про збільшення (придбання) її обсягу. Щодо цього зверніться до місцевого комп'ютерного майстра.

Віталій Міхов (адміністратор)
18.02.2019, 17:36 (Відредаговано: 19.02.2019, 15:57)
  • Проблема: Соната не оновлюється автоматично, завжди пропонує завантажити оновлення з сайту

  • Причина: Для роботи системи автоматичного оновлення (служба SonataUpdater, процес updater.exe) іноді не вистачає системних прав (особливо, доступ для запису до папки встановлення програми) для поточного користувача. Також, активність автоматичного оновлення на диску може бути заблокована антивірусом чи іншою захисною програмою, або системними налаштуваннями безпеки.
    Аналогічним чином може блокуватися доступ системи автоматичного оновлення Сонати до серверу оновлення (download.sonata.biz.ua) - системними налаштуваннями або сторонніми програмами (антивірусом, файрволом, проксі-сервером тощо).

  • Рішення: Спробуйте додати файл процесу updater.exe до виключень антивіруса (до виключень захисту як файлової системи, так і мережевої активності).
    Якщо ви отримуєте доступ до інтернету через проксі-сервер, то переконайтеся, що там не заблоковано сервер оновлень Сонати та процес оновлювача.
    Перевірте права користувачів для папки, де встановлено Сонату. У деяких випадках допомагає перевстановити Сонату на інший, не системний, диск (диск D, наприклад). Іноді знайти причину блокування оновлення Сонати не вдається, адже сама програма (і наша тех.підтримка, відповідно, також) зазвичай не має інформації, що саме її блокує (через технічні особливості роботи Windows). У таких випадках завжди залишається можливість оновлювати програму вручну після нагадування про вихід нової версії.


  • Проблема: Останню версію Сонати завантажено з офіційного сайту та встановлено, але після запуску програми все-одно показує стару версію

  • Причина: Така ситуація може виникнути за наявності помилок при встановленні останньої версії або при встановленні кількох копій програми на одному комп'ютері у різних місцях.

  • Рішення: При встановленні останньої версії слідкуйте, щоб не було помилок. Якщо вони виникають і ви не знаєте, як цьому зарадити - зателефонуйте до нашої тех. підтримки. Майте на увазі, що продовження встановлення після пропуску помилки як раз і може призвести до вказаної вище проблеми.
    У звичайній ситуації рекомендовано встановлювати програму до стандартної папки (Program Files). Якщо вам треба встановити її деінде, то переконайтеся, що раніше на цьому комп'ютері Соната не була встановлена (пошукайте у програмах меню "Пуск"). Якщо Соната вже встановлена і вам треба її перевстановити до іншого місця, то спочатку треба видалити існуючу версію програми (через меню "Пуск"). Усі дані ваших підприємств залишаться, оскільки вони зберігаються окремо від файлів програми, в іншому місці.


  • Запитання: Чи можна імпортувати звіт (будь-який) до Сонати з таблиці Excell?

  • Відповідь: Ні. Таблиця Excell зазвичай не містить усієї інформації, потрібної для звіту, адже для цього потрібні також "технічні" дані, яки не будуть відображені на бланку. Окрім того, спосіб організації даних у таблиці Excell може бути різним залежно від того, хто і як цю таблицю сформував. Неможливо врахувати одразу всі варіанти.


  • Запитання: Чи можливо дані з кількох різних звітів об'єднати в один (великий)?

  • Відповідь: Для деяких звітів ця функція доступна у рамках консолідації. Таке можливо для звітів, які збирають дані на основі інших звітів (серед присутніх у програмі), річні дані на основі квартальних, тощо.
    Окрім того, якщо окремі дані існують у вигляді DBF-таблиць, то ви можете імпортувати їх до одного звіт по черзі - у результаті отримаєте один загальних звіт (для документів, які підтримують імпорт з DBF).
    Інших варіантів об'єднати дані немає.


  • Проблема: При консолідації, розрахунку чи перевірці звітів беруться некоректні дані з інших звітів (задвоєння, неправильні суми і т.д.)

  • Причина: Для консолідації та перевірки Соната бере дані з усіх відповідних звітів, наявних у профілі, окрім тих, що у Кошику. Таким чином, неприйняті звіти, відхилені, непідписані або чернетки також впливають на цей процес. За наявності кількох потрібних звітів за один період Соната візьме будь-який з них (або їх суму, якщо таке передбачено консолідацією).

  • Рішення: Бажано тримати у списку звітів тільки прийняті документи (окрім поточних). Інші (неприйняті, відхилені тощо) варто видалити до Кошика, щоб вони не заважали подальшим розрахункам. Майте на увазі, що не підписані звіті до Кошика не попадають (видаляються назавжди).
Віталій Міхов (адміністратор)
19.02.2019, 16:08 (Відредаговано: 01.04.2019, 20:46)
  • Проблема: Не приходять податкові накладні (та РК) після запиту до ЄДРПН, хоча витяг є

  • Причина 1: У запиті не було встановлено галку "Імпортувати документ..."

  • Рішення 1: Відправити копію запиту зі встановленою галкою.

  • Причина 2: Витяг може прийти і щодо незареєстрованих накладних. Відкрийте його та переконайтеся, що у графі "Реєстраційний номер..." вказано номер реєстрації накладної. Якщо його там немає, то ця накладна (або РК) не зареєстрована, відповідно ви її не отримаєте з Реєстру.

  • Причина 3: У випадку технічних проблем чи перевантаження серверів ДФС часто буває, що ЄРПН відправляє тільки витяг. А самі накладні або надійдуть пізніше (на кілька годин чи днів), або не надійдуть взагалі.

  • Рішення 3: Зачекайте деякий час, періодично перевіряючи вхідні повідомлення, можливо накладні прийдуть пізніше. Якщо протягом доби ви їх не отримали, то скоріше за все вже не отримаєте. Тоді варто повторити запит.


  • Проблема: Накладні у модулі "Звірка ПДВ" червоні та у стані "Відсутні у профілі", кнопка "Звірити з реєстром" не допомагає, хоча витяги надходять

  • Причина: Та ж сама, що і у попередній ситуації ("причина 3") - технічні негаразди у ДФС

  • Рішення: Див. "рішення 3" у попередній ситуації.


  • Проблема: При реєстрації розрахунку коригування (РК) до податкової накладної у деяких випадках Соната вважає, що графа 14 повинна бути порожньою, але у квитанції з ЄРПН надходить помилка про протилежне (графа 14 повинна бути заповненою).

  • Причина: Відповідно до наказу Мінфіну від 17.09.2018 №763 "При складанні розрахунку коригування до податкової накладної, складеної та зареєстрованої в ЄРПН до 01.12.2018, графа 14 розрахунку коригування «Сума податку на додану вартість» не заповнюється у тих рядках, до яких відповідні показники податкової накладної переносяться зі знаком «–» (виводяться в «0»)...".
    Отже, графа 14 не заповнюється для від'ємного РК до накладної, не тільки виписаної, але й зареєстрованої до 1 грудня 2018. Соната не завжди має можливість вирахувати дату реєстрації відповідної накладної (адже ця дата, на відміну від дати виписки накладної, не вказана в самому РК). При цьому програма орієнтується тільки по даті виписки накладної.
    Тому, для від'ємного РК до накладної, виписаної до 1 грудня 2018, але зареєстрованої вже у грудні, може виникнути описана вище проблема.

  • Рішення: У такій специфічній ситуації можна ігнорувати "помилку", яку видає програма, та реєструвати РК із заповненою графою 14.


Віталій Міхов (адміністратор)
03.06.2019, 15:59 (Відредаговано: 16.09.2022, 17:33)
  • Проблема: Помилка "Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС" при спробі підписання, відправлення або отримання документів.
  • Причина: Іноді з різних причин, пов'язаних з операційною системою, можуть "збитися" налаштування криптобібліотеки.
  • Рішення: Треба обрати "Меню - Криптобібліотека - Відновити стандартні налаштування", після чого перезапустити Сонату.

  • Проблема: Помилка "Блок даних - невірний підпис. Сертифікат не знайдено" у квитанції на будь-який відправлений документ.
  • Причина: Помилка означає, що у контролюючій установі (ДФС, Держстат тощо) не зареєстровано принаймні один із сертифікатів до ЕЦП, які налаштовані у даний момент в профілі Сонати.
  • Рішення: Реєстрація ЕЦП відбувається по-різному, залежно від установи:

  • Держстат: треба подати Заяву S1391101, заповнену даними по усім ключам, встановленим до профілю (зазвичай, ці дані заповнюються автоматично при створенні Заяви);

  • МЕРТ: треба подати Заяву PROZAY01, вона заповнюється аналогічно до Заяви Держстату;
  • ФСС: треба подати Договір C1200101 у паперовому вигляді, адже ФСС не приймає його електронкою - https://sonata.biz.ua/topic/2320
  • ДФС: якщо ви отримали тільки новий ключ бухгалтера або іншого працівника - тоді треба подати Повідомлення J/F1391103, де вказуються тільки дані по новому ключу. Якщо змінився ключ директора або печатки - тоді треба подати Запит J/F1300204.

  • Проблема: Помилка "Діючий договір присутній" у квитанції на Заяву про приєднання до ДФС J/F1392001.
  • Причина: ДФС допускає реєстрацію тільки одного ключа директора у будь-який момент часу. Помилка означає, що ключ директора, зареєстрований для вашого підприємством попередньою Заявою, ще діє, тому новий ключ зареєструвати поки неможливо.
  • Рішення 1: Якщо все таки треба зареєструвати новий ключ до того, як спливе термін дії попереднього ключа, то спочатку потрібно попередній ключ скасувати. Для цього треба звернутися до АЦСК, який видав попередній ключ. Після скасування старого ключа зачекайте добу (для оновлення інформація по ключам у ДФС) і після цього знову відправте Заяву про приєднання, підписану новим ключем.
  • Рішення 2: Існує Заява про припинення дії договору J/F1391401, за допомогою якої теоретично можна відмінити реєстрацію старих ключів, не скасовуючи їх в АЦСК. Проте, на даний момент ДФС приймає таку Заяву тільки у паперовому вигляді безпосередньо у місцевій ДПІ.

  • Проблема: Помилка "Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних" при спробі отримання документів (квитанцій, витягів, накладних тощо).
  • Причина: Установа при відправленні вам квитанції шифрує її на ваш ключ директора (або печатки за наявності) - причому, саме на той ключ, яким ви підписували відповідний звіт чи накладну. Якщо між відправленням звіту та отриманням квитанції ви зміните ключі у профілі - отримаєте таку помилку при розшифруванні квитанції.
  • Рішення 1: Намагайтеся не змінювати ключі у профілі, поки не отримаєте квитанції (витяги, накладні) на усі відправлені звіти (запити). У іншому випадку можна тимчасово встановити старі ключі до профілю, прийняти (або розшифрувати вже прийняті) квитанції, а потім повернути нові ключі до профілю.
  • Рішення 2: Часто буває так, що на певний момент старі ключі вже не діють, і при їх встановленні до профілю Сонати ви отримаєте помилку "Сертифікат прострочено". У такому випадку треба встановити на комп'ютері таку дату, коли ці ключі ще були дійсними, перезапустити Сонату, встановити ці ключі до профілю, прийняти та розшифрувати усі потрібні квитанції. Потім треба повернути коректну дату на комп'ютері, знову перезапустити Сонату і повернути до профілю нові ключі.

  • Проблема: Помилка "a0001 NO such user or invalid password", "autentification error", "Invalid credentials" тощо при спробі відправлення або отримання документів чи при перевірці поштового акаунту в профілі Сонати.
  • Причина: У Сонаті некоректно вказаний логін (поштова адреса) або пароль до електронної пошти. Можливо, пароль до скриньки у Сонаті не змінювався, але він був змінений в іншому місці (в іншій програмі або у браузері).
  • Рішення: Краще за все у такому випадку видалити поштовий акаунт у Сонаті і створити його заново. У властивостях профілю оберіть "Поштові налаштування - Змінити пошту", потім у списку оберіть цю поштову скриньку та у контекстному меню оберіть пункт "Видалити". Після цього натисніть "Додати", вкажіть потову адресу та пароль (для більшості випадків цього буде достатньо) та збережіть акаунт. Далі оберіть його у списку та натисніть "Обрати", після чого збережіть профіль.
Віталій Міхов (адміністратор)
  • Проблема: Не додаються рядки у звітах, де це можливо, не працюють або відсутні кнопки "Додати рядок", "Додати дані", кнопки вибору інформації з довідника тощо.
  • Причина: Кнопки у звітах є javascript-включеннями у html-коді бланків, а для відображення самих бланків використовуються бібліотеки системного браузера Interner Explorer (навіть якщо ви ним не користуєтесь, чи взагалі видалили його з системи). Тому, якщо в Interner Explorer'і налаштовано блокування javascript, то у Сонаті кнопки на бланках працювати не будуть.
  • Рішення: Відкрийте браузер Interner Explorer, перейдіть до його налаштувань та на вкладці "Безпека" для зони "Інтернет" вкажіть рівень безпеки "Середній" або нижче. Або можна для зони "Інтернет" натиснути кнопку "Інший" та увімкнути запуск сценаріїв (для просунутих користувачів).

  • Проблема: Помилка "Невірний формат дати" при будь-якій роботі з датами (наприклад, при створенні чи редагуванні фільтрів).
  • Причина: Невідповідний формат рядка дати, встановлений у налаштуваннях операційної системи. Соната підтримує формат "dd.MMMM.yyyy".
  • Рішення: Перейдіть до Панелі управління Windows (зазвичай через меню "Пуск"), оберіть налаштування "Мова та регіональні стандарти". На вкладці "Формати" для параметру "Коротка дата" оберіть формат "dd.MMMM.yyyy". Після цього перезапустіть Сонату. Якщо ситуація не зміниться, то перезапустіть комп'ютер.

  • Проблема: Помилка "Квитанція не містить даних або вона зашифрована" при спробі відкрити квитанцію чи витяг.
  • Причина: Зазвичай це означає, що Соната не змогла автоматично розшифрувати квитанцію.
  • Рішення: Спробуйте розшифрувати цю квитанцію вручну - натисніть на неї (у списку звітів, накладних чи квитанцій) правою кнопкою миші та оберіть пункт "Розшифрувати" або "Зняти підпис". При цьому може виникнути помилка "Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних" - така ситуація описана вище у цій темі.

  • Проблема: У списку звітів (або накладних чи квитанції) виявляються відсутніми певні документи, які точно там були раніше.
  • Причина 1: У списку встановлено фільтр, який приховує ці документи, бо вони не відповідають параметрам фільтрації.
  • Рішення 1: Спробуйте прибрати фільтр (у списку праворуч натисніть на кнопку зі стрілкою та оберіть "Усі звіти" або "Усі накладні" тощо). У списку квитанцій для кожного фільтру треба встановити " - Усі - ".
  • Причина 2: База даних профілю була частково пошкоджена.
  • Рішення 2: Оберіть "Меню - Сервіс - Відновити заголовки". Якщо при цьому виникають якісь помилки, то зверніться до технічної підтримки програми.
  • Причина 3: Документи були ненароком видалені зі списку.
  • Рішення 3: Перевірте Кошик Сонати, можливо ці документи там. Після відновлення з Кошику документи повернуться до свого списку. Якщо їх немає і в Кошику, то їх могли видалити з програми повністю (у тому числі з Кошику), тоді відновити їх можливо тільки за наявності резервної копії профілю за період, коли вони ще були у списку.

  • Проблема: У деяких звітах (наприклад, таблиці ЄСВ) є колонка для номеру рядка ("№ з/п" тощо), але самого номера там немає, і немає можливості його там вказати.
  • Причина: За стандартом в електронній звітності нумерація рядків динамічних таблиць (які дозволяють додавання рядків) відбувається іншим чином - за це відповідає спеціальний технічний параметр у XML-файлі звіту. Тому, державні установи для деяких звітів не передбачають окремого поля (колонки з можливістю вводу даних) для номеру рядка - економлять поля. Але при цьому зовнішній вид звіту встановлено законодавством і установа не може його змінити.
    При цьому виникає ситуація, коли на бланку є місце для полів нумерації (намальовано окремий стовпчик), але самих полів там немає і внести туди номер неможливо. Це обумовлено електронним форматом конкретного звіту і залежить від установи (ДФС, Держстату тощо). Соната може додати нумерацію рядків до таблиці самотужки, але наразі це не ефективний процес і призводить до "підвисання" звіту за певної кількості рядків. Тому така система зараз використовується тільки в окремих випадках (коли не передбачається велика кількість рядків таблиці), наприклад у податковій накладній. Згодом, така автоматична нумерація буде удосконалена.
Віталій Міхов (адміністратор)
03.06.2019, 16:07 (Відредаговано: 16.09.2021, 16:56)
  • Питання: Як зберегти звіти та квитанції у вигляді електронного документу з дотриманням законодавства?
  • Відповідь: За законом, електронний документ повинен зберігатися у вигляді, який дозволить у будь-який момент переглянути вміст документу, а також перевірити накладені на нього підписи. Для цього у Сонаті існує формат експорту "Для зберігання". При цьому зберігається сам документ (зазвичай у форматі XML, як визначено стандартом відповідної установи) із накладеними на нього цифровими підписами. Надалі підписи такого документу можна перевірити сертифікованими засобами (наприклад програмою "ІІТ Користувач").
    Слід зауважити, що деякі сертифіковані засоби чи сервіси (наприклад, перевірка ЕЦП на сайті Мін'юсту) приймають стандарт підписання, визначений такими установами, як ДФС, Держстат, ФСС, МЕРТ. Тому, такі засоби чи сервіси не зможуть зробити коректну перевірку ЕЦП, накладеного на звіт чи квитанцію. Це питання сумісності стандартів підписання державних установ (ДФС, Держстату тощо).

  • Питання: Чи зможе працювати у Сонаті підприємець, який з певних причин не має ідентифікаційного коду?
  • Відповідь: Так. Відповідно до законодавства, за відсутності ідентифікаційного коду для звітності треба використовувати серію та код паспорта.

  • Питання: Втрачено пароль до цифрового ключа, але ключ разом із паролем збережений у профілі Сонати. Чи не можна якимось чином дістати з профілю цей пароль, щоб скористатися ключем на інших ресурсах?
  • Відповідь: Паролі зберігаються у базі профілю у зашифрованому вигляді. Тому, відновити пароль, маючи профіль зі встановленим ключем (навіть, якщо пароль до ключа у Сонаті збережено) - неможливо. Рішення цієї проблеми можливе тільки поза Сонатою - якщо загадати або відшукати пароль не вдалося, то єдиним виходом буде скасувати ключ та оформити в АЦСК новий.

  • Питання: На комп'ютері встановлено стару версію Сонати (наприклад, 0.21.0). На офіційному сайті програми присутня версія, значно вища за встановлену (наприклад (0.25.0). Чи потрібно при цьому встановлювати усі версії послідовно (спочатку 0.22.0, потім 0.23.0 і т.д. до 0.25.0)?
  • Відповідь: Ні, усі оновлення Сонати є кумулятивними; тобто це означає, що немає значення, яка версія програми у вас встановлена (або взагалі не встановлена) - у будь-якому разі вам достатньо завантажити та встановити тільки останню версію, викладену на офіційному сайті програми.

  • Питання: Як перевірити та підтягнути ліцензію на програму?
  • Відповідь: У Сонаті перейдіть до налаштувань поточного профілю (кнопка "Поточний профіль" на домашній сторінці програми), далі на вкладці "Ліцензія" натисніть кнопку "Оновити інформацію про ліцензію", потім збережіть профіль кнопкою "ОК".

  • Проблема: За кілька днів до закінчення поточної ліцензії (наприклад, до 01.01.2019) було сплачено та активовано ліцензію на наступний період (наприклад, до 01.01.2020). Але у профілі та домашній сторінці програми вказано старі дані, тобто, що ліцензія закінчується 01.01.2019. Оновлення ліцензії у налаштуваннях профілю не допомагає.
  • Причина: На даний момент система ліцензій передбачає механізм, за яким до програми завантажується тільки та ліцензія, яка є актуальною на даний момент часу; тому програма "не бачить" ліцензію, строк дії якої ще не почався.
  • Рішення: Це нормальна ситуація, тож нічого особливого робити не треба. У перший день дії нової ліцензії перейдіть до налаштувань профілю та оновіть ліцензію, об підтягнулися нові дані. До того моменту ви можете зателефонувати представнику Сонати, у якого придбали нову ліцензію, щоб переконатися, що її вже дійсно активовано.
Віталій Міхов (адміністратор)
18.06.2019, 11:53 (Відредаговано: 05.07.2019, 09:46)
  • Проблема: У відповідь на запит до ЄРПН надходить квитанція з помилкою "...Від Вас уже отримано такий же самий запит з іменем файлу... Дозволяється в одну добу відправляти один запит до ЄРПН на певну дату.
  • Причина: Фіскальна служба не пропускає більше одного запиту на одну дату за день. Це обмеження ввела ДФС для зниження навантаження на свої сервери.
    Наприклад, ви зробили сьогодні запит про накладні, зареєстровані 14.06.2019. Більше сьогодні ви не зможете зробити запит за те саме число (14.06.2019) - незалежно від того, отримали ви відповідний витяг чи ні (з якихось причин). Повторити цей запит ви зможете тільки завтра.
    Перевірити усі відправлені з Сонати запити можна на сторінці "Запити та витяги" вкладки "Податкові накладні".
    ПС. Майте на увазі, що ДФС рахує запити загалом для підприємства - незалежно від того, у якій програмі вони були створені. Якщо ви зробите запит у Медку, наприклад, чи в Кабінеті платника, а потім повторите його у Сонаті - цілком справедливо отримаєте вказану вище помилку.
  • Рішення: Оскільки це не помилка, а спеціальне обмеження ДФС, то зробити із цим нічого не можна. Доведеться чекати наступного дня для повторення запиту.

  • Питання: Чому деякі квартальні звіти (наприклад "Баланс") відсутні у списку бланків Сонати для 2, 3 і 4-го кварталів?
  • Відповідь: Квартальні звіти бувають двох видів. Деякі (як екологічна декларація) подаються тільки за звітний квартал, тоді вони присутні у періодах "1 квартал", "2 квартал", "3 квартал", "4 квартал". Інші звіти (як "Баланс") подаються наростаючим підсумком з початку року по звітний квартал включно. Тоді вони присутні у періодах "1 квартал", "І півріччя", "9 місяців", "рік".
Віталій Міхов (адміністратор)

Далі буде...

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua