Подання декількох документів з однаковим іменем файлу не доп...

buhgalter (автор теми)

Порушено вимоги наказу Міндоходів України від 29.11.2013 №729, а саме: Подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається - документ з іменем файлу '26580037783640J1360102100000000510220192658.XML' присутній в Архіві електронних документів

з реєстраційним номером '9033543395'. Дата подання 27.02.2019.

Подання декількох документів з однаковим іменем файлу не допускається.

При необхідності змініть номер документа в імені файлу і повторно надішліть документ. Як виправити?

Віталій Міхов (адміністратор)

Переконайтеся, що у вас Соната останньої версії.
Зазвичай при створенні у програмі або при імпорті такої ситуації не виникає - програма автоматично змінює номер документу, щоб не було дублювання.
Як саме ви подали цей документ? Імпортували з іншої програми по-одинці, імпортували пакетом, створювали у Сонаті по одному, копіювали у Сонаті чи ще якось?

Податковий документ звітності не відповідає формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання, затвердженому наказом Міндоходів України від 29.11.2013 №729 - сьогодні, у 09:26:54, від Вас уже отримано такий же самий запит з іменем файлу '08293044517189F1300106100000005510420190829.XML'.

Дозволяється в одну добу відправляти один запит до ЄРПН на певну дату.

Пожалуйста подскажите, что с этим делать!

Віталій Міхов (адміністратор)

Чекати наступного дня, що тут іще можна зробити.
ДФС дозволяє тільки один запит на певну дату за добу. Повторити його (на ту саму дату) можна буде тільки завтра. Це обмеження шлюзу ДФС і від програми не залежить.

Я наверное не правильно написала: с первого раза приходят такие квитанции. Т.е. никакого ответа я фактически не получаю от ДФС. Ранее тоже не возникало проблем даже с повторным запросом....

Это был видимо "глюк" программы. Помогла повторная переустановка последней версии.

Віталій Міхов (адміністратор)
10.04.2019, 11:37 (Відредаговано: 10.04.2019, 11:37)

Та ні, допомогло те, що сьогодні - наступний день)
Від перевстановлення програми (тої самої версії) механізм її роботи не зміниться. Окрім того, як я вже писав, причина цієї проблеми не у програмі, а в обмеженні ДФС.
Ви могли з Сонати відправляти такі запити перший раз, але перед тим робити аналогічний запит з іншої програми, чи з кабінету платника.

fgkalita
10.02.2022, 14:43 (Відредаговано: 10.02.2022, 14:53)

Податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи Квитанція № 1 10022022 12:30:07

Додаток 10170034218433J0138104100000000351220221017.XML Квитанція № 1 10022022 12:30:02

Додаток 10170034218433J0138104100000000351220221017.XML Квитанція № 1 10022022 13:11:58

Чомусь при відправленні пакету звітності прийшло 2 повідомлення і 2 Квитанція № 1 на додаток. Причому перші прийшли о 12:30, а дублюючі о 13:11 - ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та надішліть його знову. А перша квитанція №1 звичайна - чекайте кв.№2. Що робити? Чекати №2, чи повторно посилати весь звіт? Здається все ок. Кв.№ 2 прийшла. Дивився в Кабінеті платника - і звіт і додаток там з'явився.

Віталій Міхов (адміністратор)

З форуму це сказати неможливо. Зателефонуйте у робочий час до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть визначити причину.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua