Вийшла нова версія програми 0.25.10

Вiталій (адміністратор)

Вийшла нова версія програми "Соната"


У версії 0.25.10

Додано:

  • Підтримка паспорта - можливість створення профілю підприємця за серією та номером паспорта замість коду ДРФО (якщо він відсутній).
  • Нова форма ДФС - нова сервісна форма акцизу, а також перевірка та експорт у PDF до неї: J/F1305601.
  • Пошук у списках РРО - швидкий пошук-фільтр за фіскальним та заводським номером у списках РРО та КОРО.
  • Довідник УКТЗЕД - таргетований довідник УКТЗЕД в акцизних накладних та їхніх розрахунках (приховано непотрібні коди).
  • Логіка ДФС - додано перенесення даних з попереднього періоду у туристичній декларації J/F0303504.

Виправлено:

  • Акцизні запити - повернуто акцизні запити для старої форми накладних: J/F1302601, J/F1302701, J/F1302801, J/F1303001.
  • Логіка акцизу - деякі помилки та неточності у перевірці акцизних накладних та їхніх розрахунків.
  • Імпорт даних - помилка некоректного формату при імпорті даних у довідники співробітників та контрагентів з файлу CSV у деяких випадках.

Перейти до сторінки завантаження

Завантажити зі стороннього ресурсу

nk-interoil
16.08.2019, 21:28 (Відредаговано: 16.08.2019, 21:29)

сегодня у медка вышло обновление 11.01.017

Облік акцизного податку 1. Доопрацьовано механізм відправки АН через сервер ДФС. Додано відправку документів: - Акцизна накладна форми «П» (J1203201, F1203201);  Акцизна накладна форми «С» (J1203401, F1203401). Это то что нам надо, никто не знает?

Вiталій (адміністратор)

За описом - це саме, те чого усім бракувало останні тижні. Подивимось, чи справді воно так працює.

miron6262
17.08.2019, 13:02 (Відредаговано: 17.08.2019, 13:02)

Після оновлення до версії 0.25.10 при перевірці пошти программа зависає. Міняв пошту переналаштовував всі налаштування ,нічого не допомагає

Вiталій (адміністратор)

Натисніть "Меню - Допомога - Надіслати інформацію розробнику - Зберегти у файл". Отриманий файл надішліть нам на support@sonata.biz.ua з коротким описом проблеми.

Ruschak-s

Добрий день, чи вирішили питання щодо отримання другого примірника акцизної накладної з Медка в Сонату?

Вiталій (адміністратор)

Це питання вирішив Медок, адже і проблема була на їхньому боці - https://sonata.biz.ua/topic/2469#end
Окрім того, на форумі Медка писали, що в останній версії у них з'явилася можливість відправляти акцизні накладні з програми через сервер обміну ДФС.

nk-interoil

Сегодня втянул 2 экз АН, учитывая что поставщик в медке, и все зарегистрировал

avtogaz17

почему-то 2-е акцизные не втягивает, хотя поставщик утверждает что обновил медок. И еще после обновления Сонаты при импорте налоговых накладных с 1-С случайно захватила предыдущие и они дублируются повторно

Вiталій (адміністратор)

почему-то 2-е акцизные не втягивает, хотя поставщик утверждает что обновил медок.

avtogaz17@gmail.com

Можливо, у нього в налаштуваннях не вказано, що накладні контрагенту треба передавати саме через сервер ДФС.

И еще после обновления Сонаты при импорте налоговых накладных с 1-С случайно захватила предыдущие и они дублируются повторно

avtogaz17@gmail.com

То видаліть їх із Сонати :)

ofsetdruk

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи буде можливість відправити контрагенту зареєстрований 2 екземпляр акцизної накладної? Постачальник каже, що наші акцизні в них "не закриті".

Вiталій (адміністратор)

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи буде можливість відправити контрагенту зареєстрований 2 екземпляр акцизної накладної?

ofsetdruk@email.ua

Так це постачальник вам їх відправляє, а не ви.
Другий екземпляр накладаної створюється та підписується постачальником, після чого передається отримувачу (тобто вам). Отже, якщо у вас цей примірник опинився, то у постачальника він вже точно є. То навіщо його знову постачальнику відправляти?

Постачальник каже, що наші акцизні в них "не закриті".

ofsetdruk@email.ua

У податковому кодексі та Порядку ведення акцизу немає такого поняття. Що має на увазі ваш постачальник; у якій програмі він працює? Може йдеться про підтвердження реєстрації вами другого примірника?

ofsetdruk
22.08.2019, 17:52 (Відредаговано: 23.08.2019, 09:43)

Отже, якщо у вас цей примірник опинився, то у постачальника він вже точно є. То навіщо його знову постачальнику відправляти?

У податковому кодексі та Порядку ведення акцизу немає такого поняття. Що має на увазі ваш постачальник; у якій програмі він працює? Може йдеться про підтвердження реєстрації вами другого примірника?

Віталій Міхов

Мова про МЕДОК. У користувачів цієї програми є практика надсилати один-одному зареєстровані документи. Питання "закритості" знімається після отримання витягу на запит. Але як на мене, це питання ввічливості: отримали другий екземпляр, зареєстрували його, відправили контрагенту на підтвердження реєстрації. Адже ліміт зніметься лише після реєстрації другого екземпляра. І на реєстрацію одержувач має три дні. Тому, як на мене, згадана ввічливість дуже доречна.

Вiталій (адміністратор)
23.08.2019, 09:46 (Відредаговано: 23.08.2019, 09:48)

Не знаю, як у Медку, але загальноприйнята практика - робити вранці кожного дня запит за попередній день, і точно дізнаватися, що вже зареєстровано, а що ні :)
Деякі контрагенти ввічливі, а деякі не дуже - проте вам треба мати інформацію абсолютно про всіх, тому запит все-одно доведеться робити. Відповідно, передавання прийнятого примірника втрачає сенс.
Передавання документів, як ви його описали, можливе лише в рамках якоїсь однієї програми. Причини - ті самі, які призвели до проблеми обміну акцизом протягом останніх двох тижнів, поки Медок не перейшов на сервер ДФС.

Вопрос, в связи со следующей информацией будет новое обновление Сонаты? (речь идет о новых сертификатах) или это не отразится на работе программы?

ДФСУ повідомляє, що у зв’язку з прийняттям 21.08.2019 розпорядження Кабінету Міністрів України «Питання Державної податкової служби»: підписання повідомлень ДПС (квитанцій, інформаційних розсилок, тощо) буде здійснюватися окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису: STS_2019_1.cer; зашифрування повідомлень на ДПС (звітність, тощо) буде здійснюватися окремим сертифікатом, призначеним для шифрування: STS_2019_2.cer. Дата початку використання сертифікатів – дата набрання чинності розпорядженням Кабінету Міністрів України «Питання Державної податкової служби». Також податківці повідомляють про заплановане технологічне обслуговування (яке як раз пов'язане із створенням ДПС) та можливе тимчасове обмеження надання електронних сервісів та доступу до Електронного кабінету.

Вiталій (адміністратор)

Так, буде оновлення програми - як тільки оновлять сертифікати у ДФС.

Добрый день. При загрузке обновления 0.25.10 система выдает сообщение"файл содержит троян".Перемещает в карантин и удаляет его.Подскажите,пожалуйста,что делать?

Вiталій (адміністратор)

Скоріше за все, не система видає, а антивірус.
Це помилкове спрацьовування антивіруса, загроз у файлі встановлення Сонати немає.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua