Помилка "Квитанція не містить даних. Можливо, вона зашифрова...

postbox.13.187@gmail.com (автор теми)

при спробі відкрити отримані квитанції видає це повідомлення.

Віталій Міхов (адміністратор)

Натисніть на неї правою кнопкою та оберіть "Розшифрувати" або "Зняти підпис".

postbox.13.187@gmail.com (автор теми)

натиснув "зняти підпис", пише "сертифікат не знайдено"

Віталій Міхов (адміністратор)
05.10.2019, 20:54 (Відредаговано: 05.10.2019, 20:55)

Спробуйте завантажити та встановити (перевстановити) останню версію програми - https://sonata.biz.ua/download
Якщо не вийде, тоді:

Рішення 1: Намагайтеся не змінювати ключі у профілі, поки не отримаєте квитанції (витяги, накладні) на усі відправлені звіти (запити). У іншому випадку можна тимчасово встановити старі ключі до профілю, прийняти (або розшифрувати вже прийняті) квитанції, а потім повернути нові ключі до профілю.

Рішення 2: Часто буває так, що на певний момент старі ключі вже не діють, і при їх встановленні до профілю Сонати ви отримаєте помилку "Сертифікат прострочено". У такому випадку треба встановити на комп'ютері таку дату, коли ці ключі ще були дійсними, перезапустити Сонату, встановити ці ключі до профілю, прийняти та розшифрувати усі потрібні квитанції. Потім треба повернути коректну дату на комп'ютері, знову перезапустити Сонату і повернути до профілю нові ключі.

https://sonata.biz.ua/topic/2404

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua