Пароль до пошти UKR.NET

Вiталій (адміністратор)

Шановні користувачі!


  • Наприкінці червня поштовий сервіс UKR.NET змінює правила роботи із зовнішніми програмами (у тому числі - з Сонатою). Після цього для доступу до поштової скриньки із програми, на сторінці ukr.net потрібно буде налаштувати окремий пароль для програм.

  • Це можна зробити вже зараз за посиланням https://mail.ukr.net/desktop#security/appPasswords
    Натисніть "Створити пароль", потім вкажіть спочатку свій поточний пароль для скриньки. Далі вкажіть "Ім'я програми" (може бути будь-яке, наприклад "Соната" :) ). Після цього для вас буде автоматично створено пароль для програм.
    Детальніше описано у довідці ukr.net: https://wiki.ukr.net/IMAP_enable_ua

  • Після налаштування паролю для програм потрібно вказати його у Сонаті замість того паролю, який був раніше для цієї поштової скриньки. Інші параметри скриньки залишіть незмінними: https://wiki.ukr.net/Почта/SMTP_IMAP/Sonata

Multiagro

Добрий день. Все налаштували і в Сонаті і в почтовій скриньці, а в мене питання: Чи можу я змінити на свій пароль, замість автоматично створенного паролю? Дякую.

Олексій Доронін (партнер розробника)
29.05.2020, 14:30 (Відредаговано: 29.05.2020, 14:35)

Ні, укр нет сам генерує унікальний пароль, який необхідно вказувати в сторонньому ПЗ (СОНАТІ). Наразі у Вас буде 2 пароля: 1-й для входу в почтову скриньку укр.нет з браузера (старий пароль), 2-й - для отримання повідомлень з інших (сторонніх) програм. Раджу 2й пароль зберігти, так як в розділі "Керування IMAP - доступом" пароль для стороннього ПЗ буде відображатись тільки 24 години.

serg#9811

А по-старому работать не будет?

Вiталій (адміністратор)

Ще десь три тижні буде працювати, а потім Ukr.net каже, що вже тільки по-новому.

Зінаїда

Ще десь три тижні буде працювати, а потім Ukr.net каже, що вже тільки по-новому.

Віталій Міхов (адміністратор)

Костя

Здравствуйте! Создал пароль, согласно инструкции. Этот пароль, я так понял, для всех внешних программ(можно один для всех, можно для каждой программы свой пароль). Но когда я его сохранил для Thunderbird, то теперь письма не отправляются, выдает ошибку. Теперь не знаю, можно ли менять в Сонате.

Олексій Доронін (партнер розробника)

В любом случае, Вы сможете удалить созданный пароль на укр.нет и создать новый. Созданный ранее пароль можно использовать в различных сторонних программах.

Вiталій (адміністратор)

Здравствуйте! Создал пароль, согласно инструкции. Этот пароль, я так понял, для всех внешних программ(можно один для всех, можно для каждой программы свой пароль). Но когда я его сохранил для Thunderbird, то теперь письма не отправляются, выдает ошибку. Теперь не знаю, можно ли менять в Сонате.

Костя

Спробуйте краще створити для кожної програми окремий пароль. Мені здається, якось так воно у них працює.

Костя

Спасибо, попробую.

Доброго дня, створили ми новий пароль в укрнет і вносимо його в сонату і він не проходить перевірку. Пише:"Помилка при перевірці налаштувань вихідного сервісу. Не вдалося здійснити підключення, оскільки інший компютер не надіслав відповіді у належний період часу, або сталася помилка наявного підключення, оскільки хосту не вдалося відповісти." І далі питає:"Зберегти не коректний поштовий акаунт?"

Вiталій (адміністратор)

"Помилка при перевірці налаштувань вихідного сервісу. Не вдалося здійснити підключення, оскільки інший компютер не надіслав відповіді у належний період часу, або сталася помилка наявного підключення, оскільки хосту не вдалося відповісти."

nvoda

Ця помилка не стосується паролю. Перевірте, чи коректні налаштування SMTP та IMAP серверів у Сонаті (якщо ви може їх змінювали). У іншому випадку якась стороння програма заважає Сонаті отримати доступ до поштового серверу (антивірус, файрвол, проксі-сервер і т.д.).

Налаштування ми не змінювали, як знати яка програма заважає Сонаті. Антивіруса в нас немає.

nvoda
15.07.2020, 14:51 (Відредаговано: 15.07.2020, 15:15)

наші налаштування

Вiталій (адміністратор)

На скрішноті фактично не розібрати налаштувань, але якщо ви їх не міняли, то з ними повинно бути усе гаразд.

Налаштування ми не змінювали, як знати яка програма заважає Сонаті.

nvoda

Із програми це неможливо визначити.
Зателефонуйте до нашої служби підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua