В поштовій скринці є лист, який програма чомусь ігнорує (скріншот).
Інші подібні листи підтягує, а цей ні. В чому може бути причина?
Під час (або після) прийняття повідомлень у Сонаті натисніть кнопку "Детально". Там буде написано, якщо прийняття якогось листа не вдалося і буде вказана причина.
Як виявилося проблема була в тому, що в мене в налаштуваннях профілю була вимкнена опція перевірки почти.
Але виникла друга проблема: вчора закінчилася дія мого ключа, а новим ключем розшифрувати повідомлення не вдається. Що робити в таких випадках?
Змініть дату на комп'ютері на кілька днів назад, коли старий ключ ще ув робочим, та перезапустіть Сонату.
Потім, після прийняття та розшифрування усіх документів, поверніть коректну дату та знову перезапустіть програму.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua