Вийшла нова версія програми "Соната"
У версії 1.4.8.2
Додано:
Виправлено:
Змінено:
Доброго дня. Не вдалося оновити ПЗ на старенькому ПК з WindowsXP, на ПК з Wіndows10 все добре. Чи немає проблем з новим файлом оновлення *.exe?!
Проблем з файлом оновлення немає. Можливо, на старому комп'ютері файл було помилково заблоковано антивірусом.
ПС. Треба більше конкретики, чому саме "не вдалося оновити" - якась помилка виникає при оновленні чи після нього? Яка саме та в який саме момент?
При запуску файлу оновлення взагалі нічого не відбувається, ПК зависає і висить...(помилок немає, в диспетчері завдань відсутній процес інсталяції, в журналі роботи Windows також відсутня будь-яка інформація). З іншими додатками проблем немає.
Перевірив на Віртуальній машині з XP, все ок. Розбираюсь з машиною (хоча попереднє оновлення лягло без проблем). Дякую.
Не бачу опції "Швидке підписання" після останнього оновлення 1.4.8, чи вона при підписанні активна? Де вона повинна проявлятися? Можливо оновлення не пройшло вдало, хоча версія висвітлюється (1.4.8). Писав на форумі..., немає нових форм ПН, зосталися тільки старі. Це результат оновлення? Чи це в мене щось пішло не так? Дякую.
Не бачу опції "Швидке підписання" після останнього оновлення 1.4.8, чи вона при підписанні активна? Де вона повинна проявлятися?
У контекстному меню списків звітів, накладних, запитів:
Писав на форумі..., немає нових форм ПН, зосталися тільки старі. Це результат оновлення? Чи це в мене щось пішло не так? Дякую.
Нові версії ПН відкладено податковою до закінчення воєнного стану. Зараз актуальна 12 версія ПН - https://sonata.biz.ua/topic/2833
Доброго дня! В попередній версії Сонати при формуванні звіту J0500107 за 1 квартал 2022 р. не формувався пакет, тобто кожен додаток був окремо. Додавала кожен додаток до пакету.
Посля встановлення нової версії втратила профіль підприємства та всі дані. Що робити ?
Доброго дня! В попередній версії Сонати при формуванні звіту J0500107 за 1 квартал 2022 р. не формувався пакет, тобто кожен додаток був окремо. Додавала кожен додаток до пакету.
Він просто не відображався як пакет. І, так, це було у попередніх версіях - тепер такого немає, оновіть Сонату.
Посля встановлення нової версії втратила профіль підприємства та всі дані. Що робити ?
Уточніть свою ситуацію, будь ласка. Після оновлення запустили програму, а там вказано, що профілі відсутні? Чи щось інакше?
Доброго дня! Після оновлення програми з'явилося постійно блимаюче вікно "Зворотній зв'язок". При такому блиманні неможливо було нічого там заповнити, чи взагалі його закрити, програму також не можливо було закрити, допомогло тільки перезавантаження всього компа. Це було дуже не доречно, так як були відкриті інші програми...купа незручностей..Є копія цього вікна, не знаю як прикріпити у цьому повідомленні. Дякую.
Спробуйте завантажити з нашого сайту та перевстановити Сонату.
ПС. Якщо певна програма "зависла", не обов'язково перезавантажувати весь комп'ютер. Скористайтеся диспетчером задач - https://www.asisvok.com.ua/blog/item/iak-zakryty-prohramu-shcho-zavysla
Дякую, буду знати.
Добрий день! Не можу завантажити останнє (1.4.8.2) оновлення, в автоматичному режимі Соната пише, що доступне оновлення, але не оновлюється, при спробі завантажити з сервера: "Перевищено термін очікування з’єднання. Під час з’єднання з download.sonata.biz.ua сталася помилка."
Добрий вечір, також проблема з оновленням програми: воно не встановлюється.
Так, наразі є проблеми із завантаженням через download.sonata.biz.ua.
Ви можете оновити програму, завантаживши інсталятор вручну звідси - https://drive.google.com/drive/folders/1PfgQDbvCHPH2ql90__Oga8_VkcnZCMfj?usp=sharing
Дякую Розробнику програми, оновлення встановлено!
ПС. Проблеми усунено, зараз можна завантажувати оновлення з програми та з нашого сайту, як зазвичай.
Добрій день. Скажіть, будь ласка, а буде нова версія або оновлення, щоб була податкова декларація з единого податку 2%, що подається помісячно і вже першу треба до 20,05,22 подати???
Буде.
Оновлення з "воєнною" декларацією ЄП очікується після вихідних.
Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua