помилки під час отримання повідомлень

Костя (автор теми)

Добрий день! При перевірки пошти в Сонаті видає таке: "Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка при отриманні пошти: Программа на вашем хост-компьютере разорвала установленное подключение." Встановлен антивірус Avast, до якогось моменту все було добре, а зараз пошта перевіряється тільки при відключенні антивірусу. Як настроїти, щоб все було гаразд?

Костя (автор теми)

І ще така помилку при відправленні запиту по ПДВ, але думаю, що це буде і зі звітом: "Не вдалося відправити документ по прямому з'єднанню через помилку: Дескриптор имеет неправильное состояние для запрошенного действия - URL:http://soap.tax.gov.ua/WebSrvGate/gate.asmx - SOAPAction:http://govgate/Send Бажаєте відправити документи, що залишилися, електронною поштою "..............................."?"

Вiталій (адміністратор)

Щодо пошти, то Аваст тепер блокує її роботу для сторонніх програм. Треба вимкнути у нього перевірку SMTP, IMAP, POP3 - https://sonata.biz.ua/topic/2869#end
Сервер прямого з'єднання ДПС наразі працює, отже проблема з відправленням у вас локальна. Можливо, також Аваст блокує з'єднання. Спробуйте тимчасово вимкнути його для перевірки. Якщо підтвердиться, то можна внести до його виключень усі адреси, потрібні для роботи програми - https://sonata.biz.ua/topic/2529

Костя (автор теми)

Дякую Вам!!!

holosericum

Добрий день! видає помилку : the function requested is not supported. в налаштуваннях нічого не міняла. що робити? дякую!

Вiталій (адміністратор)

Скоріше за все, ця помилка спровокована операційною системою, або свідчить про проблеми з інтернет-мережею.
Після якої саме вашої дії вона виникає?

holosericum

вона виникає після отримання квитанції, або якщо нічого з пошти немає, то відразу

Вiталій (адміністратор)

Гадаю, це проблема із доступом до серверу обміну ДПС або якогось шлюзу за прямим з'єднанням.
Спробуйте завтра, якщо проблема залишається, то зателефонуйте у робочий час до нашої тех. підтримки за одним з телефонів - https://sonata.biz.ua/help/support
До вас підключаться та допоможуть вирішити проблему.

Вже два дні аналогічна проблема при спробі отримати квитанції мометально отримую повідомлення:"Відбулися помилки під час отримання повідомлень. Помилка при отриманні пошти: The function requested is not supported"

Вiталій (адміністратор)

Трохи розібралися.
Ця помилка виникає у користувачів поштових скриньок Meta.ua, і пов'язана вона, можливо, із застарілими SSL-сертифікатами сервісу Meta.
Ми радимо користувачам змінити пошту на більш сучасну Gmail або Ukr.net.

Рибка Оксана

Підкажіть, будьте ласкаві, як впливає дана помилка на прийом квитанцій-повідомлень: вони не отримуватимуться Сонатою чи просто буде видаватися ця помилка? Змінити пошту на іншу не є прийнятним варіантом наразі.

Вiталій (адміністратор)

Ця помилка не дає вам працювати з поштою взагалі. Тобто, нічого не буде відправлятися і прийматися.

Змінити пошту на іншу не є прийнятним варіантом наразі.

Рибка Оксана

Чому? Немає значення, з якої скриньки ви відправляєте звітність, якщо у самому звіті вказано "офіційний" е-мейл підприємства. А створити нову безкоштовну скриньку Gmail або Ukr.net - це справа п'яти хвилин.
Ще, ви можете взагалі не використовувати скриньку в Сонаті, налаштувавши у профілі пряме з'єднання:

вставте опис до зображення

Рибка Оксана

Дякую за відповідь. В мене було налаштоване пряме з'єднання, але ще стояла мітка "перевіряти поштову скриньку". І звіти відправлялись , і квитанції приходили - дошкуляли оті повідомлення про помилку. Прибрала мітку про перевірку поштової скриньки - помилку вже не видає. Проте є питання щодо пошти: вона є і офіційною, і поштовим аккаунтом у Сонаті. Змінити пошту - означає змінити поштовий аккаунт в Сонаті, а офіційну залишити Meta.ua? Раніше ж не приймали нічого, якщо ел.пошта була не офіційною (тобто не внесена до відомостей в ЄДРПОУ), а податківці нібито бачать, з якої пошти надходить звітність. Вже ця вимога скасована?

Вiталій (адміністратор)

Раніше ж не приймали нічого, якщо ел.пошта була не офіційною (тобто не внесена до відомостей в ЄДРПОУ), а податківці нібито бачать, з якої пошти надходить звітність. Вже ця вимога скасована?

Рибка Оксана

Наразі важко сказати, бо ДПС не надає таку інформацію. Гадаю, для вас найкращим варіантом буде вимкнути галку перевірки пошти, як ви і зробили. Пряме з'єднання рекомендується для основного використання, а поштовий акаунт - резервний варіант, якщо пряме на вашому комп'ютері з якихось причин не працює.

Рибка Оксана

Щиро дякую за роз'яснення.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua