Квитанція №1 не містить даних

1504portal (автор теми)

Після оновлення 0,10,2 відправив звіт. Прийшла квітанція №1 "не прийнято". При спрозі відкрити - зявляється надпис "Квитанція не містить даних. Можливо вона зашифрована". Це лише у мене така проблеми чи у всіх? P.S. Відкривав блокнотом - каляки-маляки.

Ольга#1446 (адміністратор)

Вам потрібно дочекатися оновлення, яке вийде сьогодні. Після оновлення квитанції слід "розшифрувати". Оберіть квитанцію в переліку звітів - в контекстному меню натисніть "Зняти підпис".

Добрый день! Такая же проблема. :( Я попробовала "зняти пІдпис", пишет - не вдалося разшифрувати, відсутній сертифікат Что делать?

После нажатия кнопки "снять подпись" появляется запись -сертификат отсутствует. Что делать?

Ольга#1446 (адміністратор)

Як говорилося в попередньому повідомленні, спочатку слід дочекатися оновлення.
Оновлення має вийти найближчим часом. Лише після цього можна "Зняти підпис".

Олександр Мартинюк

Вийшла версія 0.10.3, в якій дану проблему вирішено.

Вам необіхдно відправити звіт повторно.

обновила до 0.10.3, все получилось, спасибо

Добрый день. Не открываются квитанции, при попытке открыть пишет: "Квитанція не містить даних. Можливо, вона зашифрована." Делала как написано выше: еще раз переустановила последнюю версию программы и попыталась снять подпись, пишет: "Деякі документи не вдалося розшифрувати: 08293044517189F1201009100000000210320180829.kvt: Власник особистого ключа відсутній у списку отримувачів зашифрованих даних"

Вiталій (адміністратор)

Це означає, що квитанція зашифрована на цифровий ключ, якого зараз немає у вашому профілі підприємства в Сонаті.
Якщо ви нещодавно міняли ключі, то встановить (тимчасово) їх назад до профілю, розшифруйте усі квитанції вручну, а потім поверніть підписи.

Спаисибо. Получилось.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua