Квитанції

kruglik39 (автор теми)

Помилка при отриманні пошти: Попытка установить соединение была безуспешной, т.к. от другого компьютера за требуемое время не получен нужный отклик, или было разорвано уже установленное соединение из-за неверного отклика уже подключенного компьютера. в чому може бути проблема?

Вiталій (адміністратор)

Проблема може виникнути через блокування антивірусом - https://sonata.biz.ua/topic/531

Здравствуйте. При получении почты выскакивает сообщение: "Відбулися помилки під час отримання повідомлень.

Помилка при отриманні пошти: a0001 NO Failed to log-in, please, check your account name and password. Also make sure that IMAP access is enabled in your mailbox Settings. Visit http://wiki.ukr.net/POP3 for details."

Вiталій (адміністратор)
03.07.2019, 17:49 (Відредаговано: 03.09.2019, 09:36)

Перевірте, чи включено IMAP - http://wiki.ukr.net/POP3
Видаліть у Сонаті поштовий акаунт та внесіть його заново. Переконайтеся, що вказуєте коректний пароль та адресу пошти.

freshalternative

Доброго ранку Не приходять КВИТАНЦІЯ про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних В кабінеті вони є

Вiталій (адміністратор)
freshalternative
03.09.2019, 10:09 (Відредаговано: 03.09.2019, 10:15)

вибачте, дякую

Помилка при отриманні пошти: -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754. Подскажите пожалуйста , что это за ошибка и что делать?

Вiталій (адміністратор)

Це захист гугла від спаму та несанкціонованого доступу.
Треба перейти за посиланням, яке вам надіслали - https://support.google.com/mail/answer/78754, та зробити так, як там вказано.

Це захист гугла від спаму та несанкціонованого доступу.
Треба перейти за посиланням, яке вам надіслали - https://support.google.com/mail/answer/78754, та зробити так, як там вказано.

Віталій Міхов

Дякую!)

Доброго дня! Після зміни налаштувань поштового акаунту при прийманні квитанцій починають прийматися і оброблятися всі квитанції -аж до 2009 року.Їх не так вже й багато, але все-таки... Як вирішити цю проблему?

Вiталій (адміністратор)

Соната приймає все, що у пошті, яку ви налаштували. Зайдіть на пошту, яка зараз налаштована у Сонаті, через браузер, та приберіть зайві (старі) листи.

Але ж прийняті одного разу квитанції в пошті зберігаються, а Соната їх не приймає більше. А тут починає обробку старих квитанцій кожного разу як приймаю інфу з ДПС.Тобто ці квитанції вже були прийняті Сонатою.Чому зараз вона їх грузить знову?

Вiталій (адміністратор)

Програма приймає квитанції, доступні для прийняття поштовими програмами. Тобто, це поштовий сервіс визначає, які листи може прийняти програма, а які ні. При цьому, зазвичай, поштові сервіси не дають вже прийняті листи для повторного прийняття.
Можливо, ваш поштовий сервіс зазнав якогось збою і почав видавати вже прийняті листи знову. Можливо, це старі листи, які "висіли" на цій пошті вже давно, але ви нею не користувалися та не приймали їх.

Блок даних. Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів (ЄДРПОУ: '2254915603', АЦСК: 'АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»', серійний №: '0154affd0034670f00000004a11d89a3f97d6c2b', виданий 'ЯКОБЧУК ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА'). що робити?

Вiталій (адміністратор)
sergejkuznecov

Соната приймає все, що у пошті, яку ви налаштували. Зайдіть на пошту, яка зараз налаштована у Сонаті, через браузер, та приберіть зайві (старі) листи...

Добрый день.

При приеме квитанций (если ключ на ЗНКИ, а тот не вставлен в компьютер и пользователь благополучно пропустит все предупреждения) она примется зашифрованной и расшифровать её в Сонате штатными средствами не получается.

Приходиться сохранять как xml, а потом импортировать.

При этом квитанция отражается в списке как отчет со статусом Подписаный. При этом нормально открывается и отображается.

Хотелось бы, чтобы такая нерасшифрованная квитанция поддавалась штатному Снятию подписи

Вiталій (адміністратор)

Добрый день.

При приеме квитанций (если ключ на ЗНКИ, а тот не вставлен в компьютер и пользователь благополучно пропустит все предупреждения) она примется зашифрованной и расшифровать её в Сонате штатными средствами не получается.

ZvitBDn

Чому не виходить? Натисніть на зашифрованій квитанції правою мишкою та оберіть "Розшифрувати" або "Зняти підпис". Звісно, у цей момент Соната повинна мати доступ до необхідних токенів.

Потому что статус у квитанции Розшифрована и этот пункт меню недоступен.

Відповісти у темі

Відповісти

Технічна підтримка: support@sonata.biz.ua