Можливості Сонати
Ліцензія
Перед роботою
Завантаження та встановлення
Оновлення
Швидкий старт
Знайомство з програмою
Домашня сторінка
Звіти
Податкові накладні
Квитанції
Журнал
Кошик
Календар
Господарські операції
Вікно звіту
Нові можливості програми
Блокування полів
Інформація у розрізі
Підбір ціни
Службове внесення
Криптобібліотека
Налаштування
Сертифікати
Профіль
Створення профілю
Редагування профілю
Підприємство
Контакти
Реєстраційна інформація
Цифровий підпис
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Банківські рахунки
Контрагенти
Працівники
Поштові налаштування
Додаткові поштові налаштування
Ліцензія
Бланки
Імпорт профілю
Мережевий профіль
Резервне копіювання
Робота з документами
Створення
Заповнення звітів
Властивості звіту
Підписання та відправлення
Квитанції та повідомлення
Імпорт/експорт документів
Пакетне подання звітності
Заповнення ЄСВ
Звірка ПДВ
Реєстр ПН
Розблокування ПН
Початкові документи
Фіскальна служба
Держстат
Пенсійний фонд
Обмін податковими накладними
Початкові налаштування
Відправлення накладної контрагенту
Отримання накладної від контрагента
Обмін через Єдиний реєстр
Календар
Найближчі події
Виконані події
Мої нагадування
Поширені проблеми
Ключі від АЦСК "Україна"
Сертифікат не знайдено
Не надходять квитанції
Не знайдена процедура
Немає звітів до Держстату/ПФУ
Код інспекції не дорівнює 4 символам
Блок даних, невірний підпис
Розсипається пакет при імпорті
Налаштування програми
Загальні налаштування
Документи
Журнал
Календар
Каталоги
Резервне копіювання
Технічна підтримка
Технічна підтримка

Технічна підтримка

За допомогою пункту головного меню Сонати "Меню - Допомога - Надіслати відгук" можна відкрити налаштований у вашій системі поштовий клієнт для написання листа розробникам. Так ви можете відправити нам свої побажання, питання та подяки, що стосуються програми. Ця функція доступна тільки в ліцензійній версії Сонати.

У разі виникнення програмної помилки Соната автоматично відкриє вікно зворотного зв'язку і надасть вам можливість відправити до спеціалістів технічної підтримки інформацію щодо помилки.

 

scrin12.1

 

Також ви можете подати звернення до технічної підтримки і найближчим часом з вами зв'яжеться наш представник. Для цього оберіть "Меню - Допомога - Звернення до тех. підтримки":

 

scrin12.2

 

У цьому вікні обов'язково вкажіть телефон або електронну пошту, за якими можна із вами зв'язатися, та коротко опишіть суть проблеми у "Тексті звернення". Після натиснення "ОК" ваша заявка буде зареєстрована у системі обслуговування клієнтів.

Щоб подивитися статус обробки своєї заявки, оберіть "Меню - Допомога - Стан звернень":

 

scrin12.3

 

Для співпраці з технічної підтримкою Сонати може знадобитися надання вами віддаленного доступу до вашого комп'ютера. Це робиться за допомогою програм AmyAdmin або TeamViewer. Вам треба завантажити якусь з цих програм, встановити (у випадку TeamViewer) та запустити. Далі треба буде сказати спеціалісту технічної підтримки свій ID-номер: поле "Ваш ID" у вікні відповідної програми, та дозволити доступ до вашого комп'ютера натисненням кнопки ОК у вікні, що з'явиться по тому.

Ще одним елементом підтримки користувачів є форум програми. Там ви можете більш інтерактивно поспілкуватися зі спеціалістами технічної підтримки та обговорити з іншими користувачами різноманітні питання розвитку програми.